کد خبر 1114235
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مرگ فرش ایرانی

فرش ایرانی که سال‌های طولانی در سراسر جهان شناخته شده بود، متاسفانه در معرض نابودی قرار گرفته و فرش‌های ترک و چین در حال جایگزینی فرش ایرانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    17 6
    این خبر بر مبنای گزارش کدام سازمان معتبر است!؟ انداختن چند عکس با زاویه خاص از بازار فرش فروشان چه سندیتی می تواند داشته باشد!؟ آیا نمی شود که عکاس دیگری با دیدگاه متفاوتی چند عکس از بازار فرش فروشان بگیرد در حالی که مثلاً به جای خمودی و رکود، شادابی و رونق را نشان دهد!؟ کلی گویی و عوام گویی به دور از شأن جریده معتبر مشرق است!
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      5 0
      بر مبنای گزارش معتبر ترین دولت حقوقدان و اقتصاد شناس که زبان همه را می فهمه الا زبان مردم کشورش
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    17 3
    فرش ایرانی هنوز هم فرش ایرانی هست و هیچی جای اون رو نمی گیره، کسانی هم که کپی های ترک و چینی میخرند، خودشون هم میدونند که جنس فیک دارند میبرند و فرشی که خریداری کرده اند اصل نیست. مثلا اگر من بیام یه دونه ظرف کپی از یک برند فرانسوی بخرم، دلیل نمیشه که اون برند فرانسوی داره جایگاه خودش رو از دست میده، چون خودم هم می دونم که دارم فیک میخرم و اگر پول داشتم حتما میرفتم اصلش رو میخریدم. درضمن فرش دستباف ایرانی یک کالای لاکچری به حساب میاد و قرار نیست همه فرش دستباف ایرانی داشته باشند. هر کالایی مشتری و طبقه ی خاص خودش رو داره.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    12 3
    متاسفانه ایرانی جماعت با دست خودش تیشه به ریشه هرانچه که مفید و قابل ارزش هست میزند،ظروف مسی سالیانی مادران و مادر بزرگان در ظروف مسی طبخ غذا میکردن بیشعوران حمله کردن گفتن این چیه ظروف روی،ملامین،تفلن نچسب،..... جایگزین شد،فرش دست باف را گفتن این چیه،موکت،فرش ماشینی،کف پوش و ....جایگزین شد و حالا خود کرده را تدبیر نیست خودمان کردیم که لعنت بر بیشعوران باد
  • علی خان IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    هر چه کارها سخت و فرسایشی باشه باید ارزش هم بیشتر بشه ولی کلا اینطور نیست . وقتی فرش ماشینی را با ماهی ۵۰۰۰تومن بفروشند و دلال بی تخصص بیاد واسه فرش دستباف ارزش بگذاره این میشه ی فرش ۶۰ رج دست باف۳×۲ را که پرده میگن،، سیزده سال پیش ۱۴ میلیون خریدم چند روز پیش همون فرش را خواستم بفروشم دلال و همین فرش فروشی ها ۱۷ و ۱۸ میلیون قیمت گذاشتن ، خدایش تو این ۱۳ سال اجناس این همه گرون شدن ولی فرش ۳ تومن رفته روش دادش بازار فرش افتاده دست ی عده دزد که بی حساب و کتاب قیمت میگذارند.البته من اصلا فرش را استفاده نکردم برا سرمایه گذاری خریدم ، اگه ی ماشین میخریدم و صفر نگه می‌داشتم وجدانن الان چند بود...بقیه را خودتون حساب کنید ایراد کار کجاست.
  • سرابی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    13 0
    فرش ایرانی مرگ نداره اونیکه مرده سیاستمداران و مسئولان بی عرضه در عرصه فرش هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس