کد خبر 1064372
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کتابفروشی اسم انقلاب - بازگشایی پس از قرنطینه

رکاب معتقد است در این روزها،‌ کتابفروشی های محلی مورد اقبال بیشتری هستند و همشهریان ترجیح می دهند همراه با خرید مایحتاج روزانه،‌کتاب هایشان را هم تهیه کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مشرق، کتابفروشان راسته خیابان انقلاب اسلامی هم از جمله اصنافی هستند که از چند روز پیش با در نظر گرفتن ضوابط بهداشتی،‌ کار خود را آغاز کرده اند. 

کتابفروشی اسم انقلاب از جمله این کتابفروشی هاست که از روز شنبه کار خود را آغاز کرده است. این کتابفروشی در ایام قرنطینه با مخاطبان خود از طریق شبکه های اجتماعی مرتبط بود و کتاب ها را به صورت رایگان برای آن ها ارسال می کرد.

علی رکاب،‌ مدیر اجرایی این کتابفروشی در گفتگو با خبرنگار مشرق گفت: روند ارسال رایگان کتاب ها همچنان ادامه دارد و برخی از مشتریان هنوز هم به طریق مجازی،‌ کتاب های مورد علاقه شان را خریداری می کنند اما از روز شنبه،‌ تردد علاقمندان کتاب به فروشگاه نیز آغاز شده است.

رکاب معتقد است در این روزها،‌ کتابفروشی های محلی مورد اقبال بیشتری هستند و همشهریان ترجیح می دهند همراه با خرید مایحتاج روزانه،‌ کتاب هایشان را هم تهیه کنند. این در حالی است که قبلا تردد در راسته انقلاب،‌ بیشتر بود و ممکن بود خیلی ها برای خرید کتاب،‌ به مرکز شهر مراجعه کنند.

آنچه در ادامه می بینید،‌ حال و هوای کتابفروشی اسم انقلاب در صبح امروز سه شنبه دوم اردیبهشت است.

در روزهای دیگر باز هم به کتابفروشی های فعال تهران سر خواهیم زد و برای شما از حال و هوای آن ها خواهیم گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 0
    حالم از خبرهای شروع شده با* حال و هوای... *بهم میخوره. چون هوا ویروسیه و حال و روحیه مردم هم خوب نیست و نگرانن . این خبرها جیغ میزنن که آی پاشین بیاین!
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 1
    چقده هم که دستمالی نشدن اجناس!!!!!!!! خب یه دستکش پارچه ای، چیزی می پوشیدین بی انصافهای روشنفکر نمااااااااااااااااااا.!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس