کد خبر 1061682
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
خیابان های شلوغ بازار اهواز

آغاز فعالیت مجدد برخی صنوف و فعالیت گسترده‌تر ادارات باعث افزایش تردد در شهر شده، اما همچنان مهمترین راهکار ستاد ملی کرونا برای مهار این بیماری در خانه ماندن مردم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا US ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    8 5
    آقا بیخیال، با این روندی که مردم پیش گرفتن در نهایت 5 الی 6 میلیون نفر در ایران پر پر می شن و سیستم بهداشتی درمانی و اقتصاد هم از بین میره. مردمی که خودشون به فکر سلامت و جون خودشون نباشن چیکارشون میشه کرد؟ واقعا و عمیقا متاسفم. نه اینکه اهواز فقط اینجوریه ها، اکثر شهرا همینن. لایرحم‌الله من لایرحم‌الناس، بابا اگه به خودتون رحم نمی کنید فکر بقیه باشید، به فکر پرستارا، دکترا، سالمندا، بیمارا، زن و بچتون، همسایتون. با رعایت کردن میزان مرگ و میر رو کاهش بدیم تا یه دارویی واکسنی چیزی کشف بشه، اندکی صبر سحر نزدیک است.
    • ali IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
      1 0
      اهواز به نسبت روزهای عادی خیلی خلوت است و بساط فروش ها و روزمزد بگیرها و کاسب ها که وضعیتشان معلوم است برای مدت طولانی تعطیل کنند با مشکل مادی مواجه می شوند ، اکثراً قشر فقیر و با کلی مشکلات نظیر اجاره خانه و پول آب و برق و خرج بالای زندگی . مردم عادی هم مانند خیلی از مردم شهرهای دیگه برای مراجعه به پزشک و خرید مایحتاج روزانه زندگی و هزار گرفتاری ناگزیر به خروج از خانه هستند ولی در کل باید فکر دیگری به حال مردم و درمان این وضعیت کرد با خواهش و تذکر که از منزل بیرون نروید این قبیل امور نمی شود شکم گرسنه را سیر کرد .
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    5 0
    فقط دو هفته صبر کنید تا مثلاً اصلاح طلبان به آرزوی قلبیشان برسند و از آن موقع خواهید دید که نامشان تبدیل به، فرصت طلبان، آفت طلبان یا مرگ طلبان تغییر خواهد کرد.
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    0 0
    اگر مردم همچنان به رعایت کردن توجه نکنند امار وحشتناکی خواهیم داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس