کد خبر 1055989
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کارگاه دوخت ماسک و گان در یزد

تولید این کارگاه پس از ارسال به مرکز پرتونگاری انرژی اتمی در شهرستان جهت ویروس‌کشی و ضدعفونی، در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی یزد به ویژه بیمارستان شهید صدوقی یزد قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • JP ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    خدا تلاش تمام جهادگران سلامت را اجر خیر بدهد. من از قم نظر گذاشتم. شما را به خدا بگویید این ماسک های میلیونی در کجا و کدام داروخانه توزیع می شود. یک لیستی ارائه شده که در این داروخانه ها ماسک و اقلام بهداشتی وجود دارد. بیایید به این لیست سری بزنید. اگر ماسکی دیدید سلام من و خیلی ها مثل من را هم به ماسک ها برسانید.
    • GB ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      0 0
      راست میگه. میلیون ها ماسک کشف شده و تولیدشده کجا هستند؟ چرا فقط خبرشون رو میبینیم، نه اثرشون
    • سیدمحمدعلی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      0 0
      دوست عزیز! تا آنجا که من خبر دارم این ماسکها طبق اولویت نیاز مراکز تقسیم می شود. مثلا اولویت اول با گروههای جهادی مستقر در بیمارستانها و پرسنل بیمارستانها و مراکز درمانی درگیر کرونا. اولویت دوم اعضای خانواده بیماران کرونایی. اولویت سوم گروهای فعال محلی که برای ضدعفونی اماکن عمومی تلاش می کنند. اولویت چهارم.... ضمن این که ماسک یکبارمصرفه. یعنی هرچی هم تولید بشه بازهم کمبودش احساس میشه.
  • ناشناس IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    عکس شماره 7 اون آقای مدیر پروژه !!! که بی ماسک و بی دستکش اومده داره ضمن لمس پارچه ها !! نظر میده ! بابا این محیط باید خودش کاملا ایزوله باشه تا بتونه یک محصول مناسب بیرون بده . متاسفانه الان یک ماه است که از ایثارگریهای مردم در ساخت ماسک . مدام این ایراد دیده میشه و آدم جرات نداره که از هر ماسکی استفاده کنه . توی یک گزارش از استان فارس . همه با دست بی دستکش یا صورت بی ماسک . و با سوزن نخ و چسب حرارتی !! و کش و نخ !! داشتند ماسک درست میکردند . پدر جان لیف حموم نمیسازی . این ماسکها باید جلوی ویروس را بگیره به خدا .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس