کد خبر 1055339
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
اصفهان، نوروز

هر ساله شهر اصفهان میزبان خیل عظیمی از مسافران نوروزی است که این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند.

به گزارش مشرق، با این حال نوروز ۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی اصناف و ادارات و دانشگاه ها و غیره و اعلام ممنوعیت ارائه خدمات به مسافران نوروزی حال و هوای متفاوتی را به خود گرفته است. تمامی ادارات و اصناف تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند و حضور مردم در شهر به شدت کاهش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    47 1
    ادارات کی تعطیل شدن؟ چرا حرف بیخود میزنید؟
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    41 25
    من به عنوان یه اصفهانی خوشحالم . این قدر تو این عید بی بند و باری و بساط گناه علنی زیاد میشد که از شهید کاظمی و خرازی و حججی خجالت می کشیدم حالا این کرونا این بساطو تا حد خیلی زیادی جمع کرد البته بعضیا خیلی چشم سفیدن . انگار نمیتونن مث آدم بیان بیرون و راه برن و تفریح بکنن حتما باید با گناه و...همرا باشه.
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      19 22
      از این به بعد مردم میمیرن تا شما احساس گناه نکنی آخه آدم مثلا مومن تو در اون دنیا باید جوابگوی اعمال خودت باشی نه دیگران پس بهتره زیاد تو کاری که بهد ربط نداره دخالت نکنی کسی هم که گناه میکنه خودش در اون دنیا باید جوابگو باشه از مومن بودن فقط یاد گرفتن سرک بکشن تو زندگی مردم یا امر به معروف کنن تو اگه مومنی دست دوتا آدم بدبخت بیچاره را بگیر و هر اندازه که میتونی بهشون کمک کن از این افراد تعدادشان تو اصفهان کم نیست اینجوری شرمنده شهید کاظمی خرازی و حججی هم نمیشی اونا هم ازت راضی میشن
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      8 2
      عزیزم تونفهمی که نمیدونی مرض بیعفتی وبی حیایی هم دقیقا مثل این ویروس کرونا، به همه خانواده ها آسیب میزنه ومردم باید واسه مصونیت خودشون به رفتار های ناهنجار اجتماعی دیگران تذکر بدهند مثل همین توصیه هایی که برای کرونا میکنیم و کسی نمیگه به توجه.؟ بفهم .در جواب آدم نفهمی که به مردم شهیدپرور اصفهان اهانت کرد نوشتم.
    • به 14.02 IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      1 0
      از آن جایی که نگاه های شما مثل اربابان آمریکاییتان فردگرایانه است خیال می کنید اسلام دین فردی است و کسی هم که در مورد بی ححابی تذکر می دهد نگران به کناه افتادن خودش است. در حالی که در اسلام مهم جامعه است و همه سرشنسان یک کشتی هستند و اتفاقا مسلمان نسبت به سایر مردم مسوول است و اگر اجازه دهد جامعه در گناه غرق شود او هم چه در دنیا و چه آخرت مجازات خواهد شد.
    • امیر IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      0 0
      برواول خودت درست کن بعد تهمت بزنتومثل ادم باش تادیگران ازدیدن لذت ببرن
  • زری IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    30 2
    عجیب نیست که آمار اصفهان اینقدر بالاست! مردم در حال تفریح و گردش هستن, واقعا که....کادر درمانی بخاطر شماها دارن جون میدن بفهمین!!!!
    • رضا IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      20 2
      حالا که فعلا تهرانی ها و قمی ها ویروس رو توی کل کشور پخش کردن . امار بالای کرونا توی اصفهان بخاطر قرار داشتن در مسیر اصلی شمال به جنوب هست . شما بر ببین مردم شهر خودت دارن چکار میکنن
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      12 1
      تا نباشد عطر گلاب فرمان نبرد انسانهای پاک خخههههه اونهایی که خیلی زرنگ هستن میفهمن منظورم چی بود( تانباشد.....) (فرمان نبرد.........) ناسلامتی ادعای فرهنگ 7000 هزار ساله رو به رخ دنیا میکشیم بابا حتما باید اوضا مثل ایتالیا بشه که بگن حکومت نظامی هست کسی بیرون نیاد و بعد خوراکی بشه برای شبکه های بیگانه و دنبال بهانه سانسور کردن کرونا هستن و روی موج حکومت نظامی توی ایران مانور بدن توی بلندگوهاشون توی این اوضاع وانفسا کرونایی خودم کردم که لعنت بر خودم باد مملکتی که توی انتخاب ریاست جمهوری انتخاب درستی نداشته اون وقت ازش میشه انتظار داشت که بیخیال نباشه انگار به گوش .... دارن یاسین میخونن بابا نیان بیرون با اون پرستارها رحم کنید اگه بخودتون دوربریاتون رحم نمیکنید
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      24 1
      شما لازم نیست عجیب مجیب کنی،اصفهان وسط کشورقراردارد ومتاسفانه از تمام شهرها از اصفهان عبورمیکنن،و طبق آمارعمده مسافران عید از تهران که بیشترین مبتلا رو داره به اصفهان سفرکردند،و همچنین اصفهان مهاجرین دائمی زیادی هم داره به صورتی که ۵۰ درصد اصفهان ازمهاجرین هستند و سبب میشه مسافرت ها هم زیاد بشه،ولی درحال حاضراکثراصفهان تو خونه هاشون هستند و تعداد کمی هم که بیرونن با فاصله ونکات بهداشتی رعایت میکنند
  • mohamad IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    25 20
    اخه چه ربطی داره که توی عید از بی حجابی وازشهدا خجالت میکشیدی این بیماری وشیوعش چه ارتباطی با اونا داره
    • SE ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      25 15
      ربطش را نمی فهمی؟ دیگر شاهد رژه بی حجابان در خیابان نیستند. البته شکی نیست خدا دارد همه انسانها و مخصوصا ما را به خاطر گناه و ترک نهی از منکر تادیب می کند.
    • SE ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      21 6
      ربطش را نمی فهمی؟ دیگر شاهد رژه بی حجابان در خیابان نیستند. البته شکی نیست خدا دارد همه انسانها و مخصوصا ما را به خاطر گناه و ترک نهی از منکر تادیب می کند.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    دولت باید مغازه ها و فروشگاههای غیر مورد نیاز رو هم در ارتباط با طرح قرنطینه اکیدا تعطیل کنه مثل تعمیرگاههای خودرو اعم از مکانیکیها و باطریسازیها و جلوبندیسازیها و تعویض روغنیها و غیره و فقط و فقط نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو و سایپا برای تعمیر خودروهای مردم باز باشند، چون بهرحال این تعمیرگاههای خصوصی که رشد قارچ گونه در سطح شهرها هم داشته اند بدلیل کثیفی بیش از حد عامل بسیار مستعدی برای انتقال انواع ویروس و بیماری از جمله کرونا هستند و باعث لطمه بر اهداف قرنطینه میشن، توصیه اکید دارم حتما بمدت یکی دو ماه از فعالیت تعمیرگاههای خصوصی جلوگیری بعمل بیاد.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    عجیبه بعضی ها اظهار نظرهای من درآوردی می کنن کرونا یک بیماری مثل سایر بیماریهاست فقط با قدرت سرایت بالا بماند که علم بشری در مقابل آن کم آورده البته دعا و توسل همیشه و در همه عوالم بوده هست و خواهد بود پس در کنار برخورد عالمانه و عاقلانه با این بیماری باید از خدا کمک خواست
  • FR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    1 1
    چقدر زیبا بیخود نبود که فرستاده های بدون مرز میخواستند آنجا چادر بزنند ولابد 48 تخت را هم برای دعوت خانواده هاشون آورده بودند !
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    1 1
    ابله هنوز نفهمیدی بشر معصیت کار مغرور تو این روزها داره کم کم دستش میره رو به آسمون تا یک نجات دهنده بیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس