شهید حسن طهرانی مقدم

تصویری از نامه دست‌نویس شهید حسن طهرانی‌مقدم را خطاب به حضرت آیت الله خامنه‌ای مشاهده می‌کنید./ 21 آبان سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی‌مقدم.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

محضر فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله عظمی خامنه ای

سلام علیکم؛ با اهدای نیت و احترام

از پذیرفته شدن خانواده ام جهت تشرف حضوری به محضر حضرتعالی کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آورم و اعلام می دارم.

بنده و خانواده ام فدای شما نائب امام زمان و نور حیدری،......... . خداوند عزوجل شاهد است آنچه داریم در جهت اخذ رضایت شما و اطلاع راه و هدف شما که همان تحقق اسلام ناب و سیره اهل بیت است به کار می‌گیریم.

در تمامی این مراحل شاهد لطف و عنایات بی کران الهی بودیم. تو پای به در نه هیچ مپرس خود راه بگویدت که چون باید رفت.

الحمدالله. عجب خدای کریم و مهربانی داریم. راستش را بخواهید لطف و اعطای بی حد و مرز او ما را بی محابا و پرجرات ساخته است. آقا و مولای ما می خواهم دستان الهی و پرقدرت شما را پر کنم و پشت شما را محکم‌تر قربت الی الله می‌خواهیم علی زمانه را یاری دهیم. اگر ما در زمان مولای خود علی ع نبودیم برای یاری او قیام کنیم و فدای حسین بن علی ع شویم... این عقده در دلم مانده است می خواهیم در رکاب شما نائب ولی عصر عج آن را جبران کنیم که سینه ما سپر شما باشد یابن زهرا و ای نوری از بارقه ی امیرالمومنین.

خلاصه آقا رفتیم سراغ فینال طرح و نقطه اوج بازدارندگی و اقتدار این نظام الهی یعنی دستیابی به موشک فوق سریع واکنش سریع در برد هدف اسرائیل و دستیابی به موشک حامل ماهواره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سعید IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
    چیه زیبا! کتاب خط مقدم را حتما مطالعه کنید. در رابطه با پایه گذاری یگان موشکی سپاه در دوران دفاع مقدس و خون دلهایی که شهید طهرانی مقدم و همرزماش خوردند تا این یگان عملیاتی بشه. افسوس که از پیشمان رفت و نظام از حضور پربرکت و ارزشمندش محروم شد...
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
    97 10
    تو پای به ره در نه و هیچ مپرس.. خود راه بگویدت که چون باید رفت. سلام پدر موشکی.. ممنون به خاطر زحمتی که برای ما و ایران کشیدی.. اینجا بعضی ها دنبال این بودن برجام موشکی امضا کنن.. شما اما نگران نباش.. ما برای ایران از جان می گذریم. مثل تو :)
  • علی IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    99 13
    روحت شاد ای یاورحقیقی علی زمانه, نائب برحق امام زمان (عج) آیت الله خامنه ای,امنیت امروز ایران مدیون ولایت پذیری حقیقی شمادانشمندان است ,خو ش به حالت که همرزمان های تو دررکاب ولایت ثابت قدمند,روز به روزبا پیشرفت موشکی لرزه بر اندام دشمن می اندازند....
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    93 11
    اخلاص وپاکی وفروتنی موج میزنه.
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    88 10
    مملکت را این طور روحیه ای و صاحبان چنین ارادتی می توانند واقعا حفظ کرده و اداره کنند. حتی آن هایی هم که دنبال معیشت صرف و دنیای خودشان هستند به وسیله این روحیه به رفاه نسبی و منصفانه خواهند رسید. راه های دیگر سراب است.
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    62 5
    این روحیه و این ارادت مشکل گشای کشور است. باقی همه سراب است.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    1 31
    روحانی که گفت پدر موشکی ایران، هاشمی بود؟
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    56 4
    منظور از موشک فوق سریع کروز هایپر سونیک است ؟ یا این که موشک دیگری در برنامه شهید تهرانی مقدم بوده است؟
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    5 18
    مشکل کشور ما این است که اشخاص رو جایگزین ارزش ها کردند.
  • ناشناس IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    34 0
    اقتدار مردم ایران مدیون فداکاریهای این عزیزان شهید وهمه شهدای این سرزمین است شهدای زنده جانبازان وایثارگران که همگی به گردن این مردم حق دارند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس