-
تبعیض جنسیتی و استفاده ابزاری از زنان در گلدن گلوب
"کدام خبرنگاری به فرش قرمزی علاقه دارد که فقط مردانی با کتشلوار سیاه روی آن ظاهر شوند؟ به نظر شما این مراسم بدون حضور زنان چقدر میتواند دوام بیاورد؟ چند نفر آن را نگاه خواهند کرد؟ "
-
جوکر؛ نقد سرمایهداری یا عامل اغتشاشات خیابانی؟
در حوادث اخیر منطقه هم در عراق و لبنان گریم جوکر پرطرفدار و نمادی برای اعتراضها شده است. همین مسأله باعث شده برخی تحلیلهای پسینی در رابطه با نسبت اعتراضات با جوکر از سوی برخی رسانهها مطرح شود.
-
ارتباط فیلمهای فصل جوایز هالیوود با اغتشاشهای یکسال اخیر
با اعلام برخی فهرستهای منتخب و نامزدهای جوایز سینمایی سال ۲۰۱۹ و آغاز فصل جوایز یا Season Awards تقریبا میتوان گفت: برندگان و برگزیدههای مراسم اسکار امسال، حدود دو ماه پیش از برگزاری آن مشخص شدند.
-
سرمایهدار یهودی: خروج از برجام بزرگترین کار برای اسرائیل بود
سرمایهدار آمریکایی صهیونیست معتقد است بزرگترین کاری که رئیسجمهور فعلی ایالات متحده برای رژیم صهیونیستی انجام داده، خروج از برجام بود.
-
سلبریتیهای داخلی یاد بگیرند!
ویل اسمیت، بازیگر مشهور فیلمهای هالیوود با دعوت از مردم برای همدردی با بیخانمانها، همراه صدها تن دیگر با شال و کلاه و پتو گرد هم آمده و یک شب سرد نیویورک را در میدان تایمز این شهر به سر آوردند.
-
فهرست کامل نامزدهای «گلدن گلوب۲۰۲۰» اعلام شد
«مرد ایرلندی» «داستان ازدواج» و «روزی روزگاری در هالیوود» از فیلمهای برتر این روزهای سینمای هالیوود در میان نامزدهای امسال هستند.
-
فیلم/ سلبریتیها چگونه به وجود آمدند؟
یکی از پدیدههای قابل توجه دنیای جدید، مفهوم «سلبریتی» است. این پدیده مولود تجاریسازی رادیو، تلویزیون و سینما است و در دنیای غرب با اهداف کاملا تجاری به وجود آمده است.
-
بومیسازی صنعت هالوکاست در ایران
صفری از مجموعه فیلمهای هالوکاستی هالیوودی سه دهه اخیر که با نهایت هوشمندی و ظرافت «مظلومیت» یهودیان و «ماشین کشتار» سرد و مخوف آلمان نازی را علیه آنان تصویر میکنند، نوستالژی دارد.
-
رسوایی اخلاقی جدید برای بنسلمان: رابطه با بازیگر زن آمریکایی+عکس
پدر یک بازیگر سرشناس آمریکایی، بعد از مدتی شایعه درباره دخترش، سرانجام تأیید کرد که ولیعهد سعودی با دخترش «رابطهای افلاطونی و محترمانه» دارد.
-
تارانتینو در «روزی روزگاری در هالیوود» چگونه از ایرانیها کمک گرفت؟
اگر هالیوودی ها نتوانستند سینمای ایران و فرانسه را شبیه خودشان کنند، روزی خواهد رسید که در برابر سینمای غیر قابل تحرک ایران و فرانسه {بهلحاظ فرم و ساختار} زانو خواهند زد.