کد خبر 999895
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
ربیعی: طرف ترکیه‌ای را به خویشتن‌داری دعوت کردیم/وظیفه پاسخگویی به شایعات مجازی را نداریم

سخنگوی دولت گفت: از طرف ترکیه‌ای خویشتن‌داری می‌خواهیم، از سوی دیگر ارتش سوریه باید بر مرزهایش اختیار داشته باشد و این حق آنها است.

به گزارش مشرق، علی ربیعی سخنگوی دولت درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته شده برخی سرنگ‌های آلوده از کشور چین  وارد شده و همین باعث آلوده شدن برخی از اهالی روستای لردگان به HIV شده است اظهار داشت:‌ این شایعه‌ها ناامنی روانی ایجاد می‌کند. تمام اقلامی که وزارت بهداشت استفاده می‌کند از استانداردهای بالای جهانی برخوردار هستند. این اتفاق وجود نداشته است و ما اطمینان می‌دهیم که این موضوع دروغ است. از علوم آزمایشگاهی‌ها می‌خواهم این موضوع را بررسی کنند و گزارش بدهند.

وی افزود:‌اگر سرنگ آلوده‌ای هم بوده مربوط به معتادین بوده است.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی دولت درباره رانت و بورس برخی آقازاده‌ها گفت: ما وظیفه پاسخگوی به شایعات فضای مجازی نداریم. صندلی حق افراد است و گرفتن آن ضایع کردن حقوق افراد شایسته است و اگر کسی موردی سراغ دارد به ما گزارش دهد تا برخورد کنیم.

ربیعی درباره گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجی ایران و ترکیه درباره سوریه نیز اظهار داشت:‌ خویشتن‌داری بیشتر ترک‌ها را گفتیم. در مرز ترکیه و سوریه باید ارتش سوریه مستقر شود. ترکیه دوست ما است و منافع مشترک منطقه‌ای و دوجانبه زیادی داریم.

وی اضافه کرد:  ادلب برای ما مهم است و آنجا پایگاه داعش شده و باید تعیین تکلیف شود. ما همچنین از خروج آمریکایی‌ها از سوریه استقبال می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس