کد خبر 999317
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
فرشید باقری

پزشک تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم این تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، دکتر کاوه ستوده درباره خصوص آخرین وضعیت فرشید باقری اظهار داشت: باقری بعد از مصدومیتش تحت درمان قرار گرفت و پس از انجام جلسات فیزیوتراپی، توسط چند فوق تخصص مُچ مورد معاینه قرار گرفت. بعد از معاینات نظر برخی از متخصصان جراحی و برخی دیگر معتقد بودند که این بازیکن اگر با فیزیوتراپی و آب درمانی و تمرینات تقویتی و تعادلی بدون مشکل قابل توجه توانست به کار خود ادامه بدهد، نیازی به جراحی نیست.

پزشک تیم استقلال گفت: از طرفی دیگر در صورت جراحی، بازتوانی باقری طولانی می‌شود و فصل را از دست خواهد داد. در نتیجه با توصیه فوق تخصص مچ، بنا بر این شد که یکبار دیگر به فرشید باقری فرصت داده شود. لذا نامبرده فردا در تمرین استقلال حاضر می‌شود و تست‌های فانکشنال (عملکردی) از او گرفته می شود و اگر مشکلی نباشد، به تمرینات گروهی اضافه می‌شود تا به تیم کمک کند.

وی درباره وضعیت شیخ دیاباته هم گفت: ایشان با هماهنگی کادرفنی مثل سایر بازیکنان به مرخصی رفته و یکشنبه خود را به کادرفنی معرفی می‌کند. دیاباته هم بعد از تست‌های مربوطه و در صورت عدم مشکل در این تست‌ها به تمرینات اضافه می‌شود تا برای مصاف با سایپا آماده شود.

پزشک تیم استقلال در پایان و درباره وضعیت محسن کریمی گفت: محسن کریمی در حال گذراندن جلسات فیزیوتراپی است تا ورم زانویش کم شود و آماده عمل جراحی جهت پارگی رباط صلیبی اش شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس