عمان ایر

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ مسافربری شرکت عمان ایر که از لندن عازم مسقط بود، که فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز کرده بود بدون مسافر این فرودگاه را ترک کرد.

به گزارش مشرق، رامین آذری، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت:  امروز ساعت ۱۵:۵۶ یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ مسافربری شرکت عمان ایر که از لندن عازم مسقط بود، با اعلام اینکه یکی از مسافرانش به دلیل بیماری و بدحالی اوضاع مناسبی ندارد، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد.

بیشتر بخوانید:

فرود اضطراری هواپیمایی عمانی در تبریز

وی افزود: مسافر خانم پرواز لندن- مسقط که بدحالیش این پرواز را مجبور به فرود اضطراری در تبریز کرده بود در تبریز ماندگار شد و هواپیمایی این مسافر تبعه انگلیس بدون وی حوالی ساعت ۱۹ تبریز را به سوی مسقط ترک کرد.

براساس این گزارش متاسفانه این مسافر باردار فرزند چهار ماهه خود را در تبریز سقط کرده و هنوز در بیمارستان طالقانی تبریز بستری است.

 امروز ساعت ۱۵:۵۶ یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ مسافربری شرکت عمان ایر که از لندن عازم مسقط  بود با اعلام اینکه یکی از مسافرانش به دلیل بیماری و بدحالی اوضاع مناسبی ندارد مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد.

 با اعلام خلبان مبنی بر فرود اضطراری در فرودگاه تبریز، بلافاصله اورژانس مستقر در فرودگاه بالای سر بیمار که خانم ۳۰ ساله تبعه انگلیس بود حاضر شد و با انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس مستقر در فرودگاه، این بیمار بدحال به بیمارستان طالقانی تبریز جهت مداوا انتقال داده شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
    1 3
    چی انگلیسی یعنی دشمن با پای خودش تو تله امد.وقتشه که بگیریمش و طلبمان را وصول کنیم.
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
      0 0
      بله دیگه عقلت بیشتر از این نمی فهمه که کشوری که اسلامیه ۱-اول وارد درگیری نمیشه ۲- دزد نیست. با این افکار خودمان را نابود میکنیم ، که چی خلبان بکشیم مسافرا رو بکشیم ، این که خودش شیوه امریکایی . بعدم ی ذره دقت کن نوشته عمان ایر ننوشته امریکن ایر یا بریتیش ایر که مال انگلیس یا امریکا باشه . هر وقت امریکا و انگلیس کرم ریختن بعدا ما می کوبونیم تو دهنشون. گرفتن طلب ما از امریکایی های اینجوری نمیشه، یا باید بهمون هواپیما و .... اینا بده . یا باید تحریم هارو برداره. یا باید از منطقه بره بیرون .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس