کد خبر 998949
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
دیدار شهر خودرو - پرسپولیس

آمار 6 مسابقه‌ای که این فصل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس نشسته را نسبت به فصل قبل که برانکو سرمربی پرسپولیس بود مقایسه کردیم.

به گزارش مشرق، برانکو در چهار فصل حضور روی نیمکت پرسپولیس چنان درخشان عمل کرد که تا سال‌ها هر مربی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند با او مقایسه شود. کالدرون اولین سرمربی‌ای است که جای برانکو را گرفته و طبیعتا عملکرد او بیشتر از هر کسی با برانکو مقایسه می‌شود. به خصوص حالا که در نیمی از شش مسابقه اول فصل شکست خورده است.

در مقایسه عملکرد کالدرون و برانکو مشخص می‌شود که سرمربی آرژانتینی مالکیت توپ بالاتری دارد و تیم او بیشتر از فصل قبل شوت می‌زند. اما تیم برانکو با راه خلق موقعیت و گلزنی آشناتر بود. 6 مسابقه ابتدایی این فصل که کالدرون روی نیمکت پرسپولیس نشسته را با شرایطی مشابه نسبت به فصل قبل مقایسه می‌کنیم. 

تمام آمارهای زیر بر اساس داده‌های متریکا است

پرسپولیس در اولین بازی فصل قبل فقط 40 درصد مالک توپ بود. میزان مالکیتی که در تقابل با تراکتور هم تکرار شده بود و تیم برانکو 60 درصد از زمان مسابقه در تلاش برای بازپس‌گیری توپ بود. اما در این فصل تیم کالدرون این اختلاف را به تعادل بیشتری رسانده و به ترتیب 47 و 49 درصد مالکیت داشته است.

بیشتر بخوانید:

پافشاری برای بازگشت پیشکسوت خبرساز به پرسپولیس

در دربی رفت فصل قبل هم تیم برانکو مالکیت کمتری از استقلال داشت، اما در این فصل بیش از 54درصد از زمان مفید مسابقه توپ در اختیار شاگردان کالدرون بوده است.

مقایسه مالکیت پرسپولیس برانکو و کالدرون

در این 6 مسابقه تیم کالدرون 13 شوت بیشتر از تیم برانکو زده است. فقط در دربی این فصل پرسپولیس 5 مرتبه بیشتر از فصل قبل با شوت دروازه استقلال را تهدید کرد. یا در همین بازی آخر، تعداد شوت بازیکنان پرسپولیس نسبت به تقابل فصل قبل مقابل شهرخودرو دو برابر شده بود.

مقایسه تعداد شوت پرسپولیس برانکو و کالدرون

اما برانکو بیشتر از کالدرون در خلق موقعیت و بهره بردن از آن مهارت داشت. پرسپولیس در این فصل پایین‌ترین دقت شوت را دارد و تعداد اندکی از شوت‌های پرتعدادش در چارچوب قرار می‌گیرند. اما فصل قبل تیم برانکو هر دروازه‌بانی را اذیت می‌کرد و در تعداد بازی برابر، 11 شوت در چارچوب بیشتری زده بود.

مقایسه تعداد شوت در چارچوب پرسپولیس برانکو و کالدرون

هر چند که پرسپولیس در این فصل از غیبت کمال کامیابی‌نیا آسیب زیادی داده و حتی سیدجلال را هم در ترکیب ندارد اما باز هم نسبت به فصل قبل سخت‌تر به حریفانش اجازه شوت‌زنی و تهدید دروازه بیرانوند را می‌دهد. 

مقایسه شوت مواجه شده پرسپولیس برانکو و کالدرون

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس