کد خبر 998850
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
تیراندازی

در حالی که تیراندازان ایران بارها اعتراض خود را به کمبود فشنگ مطرح کرده‌اند، نکته عجیب اینجاست که در سفر تیراندازان به آلمان چند هزار فشنگ جا مانده است.

به گزارش مشرق، فدراسیون تیراندازی ایران مدت‌هاست با کمبود فشنگ و مهمات روبه‌روست که بارها این مشکلات از سوی ورزشکاران و مربیان مطرح شده است. یکی از راه‌های حل این مشکل اعزام تیراندازان به رویدادهای بین‌المللی است تا بتوانند از این طریق فشنگ تهیه کرده و وارد کشور کنند.

بیشتر بخوانید:

بدهی میلیاردی تیراندازی به فشنگ فروش!

در جریان سفری که ملی‌پوشان تیراندازی به آلمان داشتند، چندهزار فشنگ خریداری شد اما نکته عجیب ماجرا اینجاست که این فشنگ‌ها در فرودگاه جا ماند!

رضا ملک‌محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی درباره شایعاتی که مطرح شده بود مبنی بر اینکه تعدادی فشنگ گم شده، خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر مشکلی از بابت فشنگ نداریم موضوع این است که فشنگ‌ها در آلمان جا مانده است. حتی یکی از دوستان‌مان در آلمان را فرستادیم اما گفتند باید شخصی که این فشنگ‌ها را خریداری کرده (رضایی مربی تفنگ)، بیاید و تحویل بگیرد.

وی درباره اینکه چه اتفاقی افتاده که باعث شده تا فشنگ‌ها در آلمان جا بماند، تصریح کرد: چون ورزشکاران لحظه آخر به فرودگاه رسیده بودند به خاطر مسائلی که پیش آمد نتوانسته بودند فشنگ‌ها را با خود بیاورند. حالا قرار است در اعزامی که تیم ملی به هانوفر دارد این فشنگ‌ها را تحویل بگیریم.

ملی‌پوشان تیراندازی تفنگ و تپانچه قرار است برای آمادگی جهت کسب سهمیه المپیک سفری به آلمان داشته باشند. کاروان تیراندازی ایران 2 سهمیه در تفنگ بادی کسب کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس