مراسم بزرگداشت سردار احمد سوداگر صبح امروز در حسینیه حضرت زهرا(س) ستاد فرماندهی هوافضای سپاه برگزار شد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، در این مراسم که همزمان با هفتمین روز درگذشت سردار حاج احمد سوداگر و به همت سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بر گزار شد، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، سردار سرلشکر محمد باقری معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه، امیر سید حسام هاشمی رییس دفتر حفاظت عمومی فرمانده کل قوا، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ، سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار مرتضی قربانی، محمدرضا عباسی وزیر ورزش و جوانان و جمع زیادی از فرماندهان، همرزمان و خانواده شهدا حضور داشتند.

 تولی و تبری دو اصل ولایتمداری در مسئولین

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در این مراسم طی سخنانی با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات سردار احمد سوداگر، او را فردی آخرت گرا دانست و افزود بنده مدتها از نزدیک شاهد بودم که ایشان در کسوت معاون اطلاعات عملیات قرارگاه قدس و سپاه سوم قدس در ایام دفاع مقدس، چطور در حالی که یک پای خود را هم از دست داده بود، برای شناسایی منطقه، کوههای سر به فلک کشیده را می پیمود.

حاجی صادقی افزود: این افراد تمام هستی خود را در راه ولایت دادند و خدا هم فرمود پاداش این رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله را خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تولی و تبری را دو اصل ولایتمداری دانست و گفت: اینکه افراد پس از دستور ولی قیه به دنبال ارشادی یا ولایی معرفی کردن آن دستور باشند، امری پذیرفته در اسلام نیست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: برخی می خواهند هم با ولایت باشند و هم با دیگران که این شدنی نیست و ما باید بدانیم که تبری در حقیقت زیربنای تولی است.

حاجی صادقی با بیان اینکه انسان حزب اللهی هیچگاه جلوتر یا عقب تر از ولی فقیه حرکت نمی کند، خاطرنشان کرد: اگر کسی از فرمان ولی فقیه ناراحت شود، حتی اگر این ناراحتی در دلش باشد و در عمل طور دیگری رفتار کند، خدا این فرد را مومن نمی داند.

وی مهمترین مطالبه مردم از مسئولین را تبعیت از ولی فقیه هم در اندیشه و هم در رفتار دانست و گفت: با داشتن چنین مسئولینی هست که ان شاءالله انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(ج) خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس