خبرنگار

خبرنگار لبنانی الکوثر گفت: بی‌تردید ما در برابر یک جبهه گسترده جنگ نرم دشمنان خط مقاومت قرار داریم و رسانه‌های مقاومت و از جمله شبکه‌های برون مرزی ایران، در صف مقدم این نبردند.

به گزارش مشرق، «فراس زعیتر» خبرنگار لبنانی شبکه الکوثر که به دو زبان عربی و انگلیسی مسلط است، در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، رمز موفقیت در کار خبرنگاری را صداقت، سخت‌کوشی سرعت عمل و امانتداری می‌داند و تاکید دارد خبرنگار باید شجاع باشد و از گفتن حقایق نهراسد. می‌گوید خبرنگاری فردی را می‌طلبد که سراپا عشق و استعداد باشد.

او سخت‌ترین روزهای کاری‌اش را در جنوب لبنان توصیف می‌کند. روزهایی که او و گروهش برای تهیه گزارش به برخی مناطق اعزام می‌شدند و بارها مورد حملات موشکی رژیم صهیونیستی قرار می‌گرفتند و حتی یک بار موشک نظامیان اسرائیلی به نزدیک ماشین واحد سیار گروه خبر الکوثر اصابت کرد.

بیشتر بخوانید:

شیرین‌ترین خاطره زعیتر هم مربوط به زمانی است که در مرز جنوبی لبنان شاهد عقب‌نشینی اسرائیلی‌ها بوده است و نظامیان صهیونیستی را دیده که از ترس حزب الله در حال فرار بودند. صحنه‌هایی که ثبت آنها از دریچه دوربین شبکه الکوثر بسیار هیجان انگیز بوده است.

خبرنگار الکوثر می‌گوید: بی‌تردید ما در برابر یک جبهه گسترده جنگ نرم دشمنان خط مقاومت قرار داریم و رسانه‌های مقاومت و از جمله شبکه‌های برون مرزی ایران، در صف مقدم این نبردند. نبردی که حتی از جنگ نظامی هم مهم‌تر است، چون حالا دیگر پیش و بیش از قدرت نظامی، این قدرت رسانه‌ای است که تکلیف معادلات منطقه‌ای و جهانی را عین می‌کند و باید با توکل و ایمان به خدا، روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان و متجاوزان را حفظ و با هوشیاری توطئه‌های دشمنان اسلام را بویژه در حوزه رسانه و مبارزه با جنگ نرم تدارک دیده شده از سوی متخاصمان خنثی کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس