کد خبر 997985
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
قتل نمایه

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری عامل قتل پسر بچه ۹ ساله تبعه افغانستان ظرف ۴۸ ساعت پس از وقوع قتل خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در تاریخ ۴ مهرماه امسال فردی از اتباع کشور افغانستان با مراجعه به کلانتری ۱۱۵ رازی اعلام داشت، پسر ۹ ساله اش به نام مجتبی در ساعت ۳ بعد از ظهر از منزلشان واقع در خیابان هلال احمر خارج و به پارک رازی رفته و تا کنون مراجعت ننموده است.

بیشتر بخوانید:

سایه مرگ درسناریوی‌داربست‌های سرقتی!

با توجه به سن کم فقدانی پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره ۱۱ پلیس آگاهی قرار می‌گیرد. در گام نخست تحقیقات، پلیس از کلیه مراکز ذی‌صلاح از جمله مراکز بهزیستی و اورژانس استعلام بعمل می‌آورد که نتیجه‌ای حاصل نمی‌گردد. والدین فقدانی نیز اظهار می‌دارند که به شخص خاصی مظنون نمی‌باشند.

سرهنگ گودرزی افزود: در ادامه کارآگاهان به بررسی دوربین‌های مداربسته مسیر تردد فقدانی پرداختند. تصاویر بدست آمده مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص گردید پسر بچه گمشده پس از خروج از منزل به همراه فردی به سمت نقطه‌ای نامعلوم حرکت نموده و بازنگشته است.

تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته به والدین کودک نشان داده شد و شاکی با دیدن تصاویر اظهار داشت فرد مورد نظر پسر عمه فقدانی به نام حمید ۱۵ ساله می‌باشد با توجه به سرنخ بدست آمده و با هماهنگی مقام قضایی حمید به اداره یازدهم دعوت و از وی در خصوص سرنوشت فقدانی بازجویی به عمل آمد.

متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با اتفاق رخ داده شد، ولی با توجه به اظهارات ضد و نقیض و اضطراب مشهود در وی کارآگاهان با بازجویی‌های فنی پلیسی اعتماد متهم را جلب نموده و سرانجام حمید لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: روز پنجشنبه چهارم مهرماه با قصد قبلی به محل سکونت دایی ام مراجعه نموده و منتظر مجتبی شدم بعد از حدود ۲ ساعت وی از منزل خارج شد که از او خواستم برای تفریح و بازی به منزل ما در حوالی اتوبان آزادگان برویم پس از آن مجتبی را به زمین متروکه‌ای در نزدیکی کوره‌های آجر پزی که دیوار کشی شده بود برده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم که در آخر مجتبی را خفه کرده و جسدش را در زیر مقداری سنگ و کلوخ گذاشته و به منزل بازگشتم.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: با توجه به اعترافات حمید بلافاصله کارآگاهان به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم و پزشکی قانونی به محل قتل مراجعه و با راهنمایی متهم جسد مقتول را در محل اعلامی توسط حمید کشف و جسد به منظور اقدامات قانونی تحویل عوامل پزشکی قانونی گردید و متهم با قرار صادره به اتهام قتل عمد بازداشت و پرونده جهت ادامه رسیدگی تحویل اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی گردید.

سرهنگ گودرزی در پایان به والدین توصیه نمود: با آموزش نکات خود مراقبتی به فرزندان از وقوع حوادث تلخی از این دست پیشگیری نمایند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    27 9
    ای خاک توسرخودتون,خاک تو سر قوانینتون ,خاک تو سر فضای مجازیتون ,وخاک تو سر زن پرستیتون که دخترا وزناتون مسابقه تبرج وبیحیایی وشهوت پراکنی گذاشتند طوریکه پسر ۱۵ ساله به حدی از شهوت وفساوت رسیده که پسر ۹ساله رو نه مورد تجاوز قرار میده ,بلکه بیرحمانه خفش میکنه!!!خدایا تو به حساب این جماعت زنان برس.
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    40 2
    حیوون
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    26 2
    به برکت تدبیر زنان بی حجاب فشار جنسی در جامعه بالا رفته است و مردانی که توان دسترسی به زنان را ندارند عقده خود را سر کودکان خالی می کنند
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
      0 5
      عزیزم تا بوده ایران همین بوده. اوج این قضیه دوره قاجاره.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    17 17
    این افغانی ها رو از کشور اخراج کنید کشور فضای امنیتی بهتری پیدا میکنه
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    24 4
    عاقبت سگ چرخ زدن در اینستا و ولنگاری بازیگران زن در اینستا
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
      4 0
      واقعاااا متاسفم که بی غیرتی مردان موج میزنه .که زنهارو آزادگذاشتن که توی اینستابچخرن و با غریبه هااا صحبت کنن .ازهم دیکه تعریف و تمجید کنن .که نتیجه این بی بند باری بشود .
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    15 1
    خدا را شکر در دوران بلوغمان خبری از اینستاگرام و دمگرام و النگو گرام نبود!!!
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    2 0
    فقدانی یعنی چه همش تکرار شده بود
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    3 0
    چقدر به بدبخت فشار اومده بوده که چنین طرحی را پیاده کرده
  • رضا IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    0 1
    هر خانه ای نیاز به دستشویی داره تا دستشویی نباشه ممکنه هر جایه خانه کثافتکاری بشه...هر چند این افداد خودشون بیمارن و گرنه لااقل طرف رو نمیکشت...برا اینا دستشویی هم بسازی بازم فایده نداره
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
      0 0
      خونه ما تمیزه دسشویی نمیخایم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس