والیبال

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی 2019 مقابل مصر شکست خورد.

به گزارش مشرق، دومین روز از رقابت‌های جام‌جهانی والیبال 2019 با دیدار تیم‌های ملی ایران و مصر از ساعت 5:30 در شهر ناگانوی ژاپن آغاز شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود مصری‌ها خاتمه پیدا کرد.
بیشتر بخوانید:

ایگور کولاکوویچ برای ایران مسابقه از ترکیب سعید معروف، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، پوریا یلی و محمدرضا حضورت‌پور استفاده کرد.

مصر، پرافتخارترین تیم قاره سیاه است. این تیم در رقابت‌های انتخابی لیگ جهانی ۲۰۱۰ ایران را شکست داد. همچنین این تیم در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۰ توانست ایران را مغلوب کند. پیروزی مقابل ایران در فینال اولین دوره کشورهای اسلامی در جده و  رقابت‌های انتخابی لیگ جهانی ۲۰۱۳ در خانه و همچنین مسابقات قهرمانان قاره‌ها در سال ۲۰۰۹ از دیگر  پیروزی‌های تیم مصر مقابل ایران است.

ست نخست؛ 25 بر 22 به سود ایران
تیم ایران بازی را کمی بهتر از حریف شروع کرد و توانستند چند امتیاز از حریف خود پیش بیفتد. در امتیاز 13 بر 10 به سود ایران سرمربی مصر تقاضای وقت استراحت کرد و در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران هم تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. مصری‌ها دست از تلاش برنداشتند و در امتیاز 18 بازی را به تساوی کشاندند تا این بار کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 26 بر 24 به سود مصر
تیم ایران بدون تغییر ست دوم را هم خوب شروع کرد و با امتیاز 5 بر 2 توانست از حریف پیش بیفتد. در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند، اما در ادامه مصری‌ها بازی را در امتیاز 10 به تساوی کشاندند. در امتیاز 14 بر 14 کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت فنی کرد و در امتیاز 16 بر 14 به سود مصری‌ها هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در امتیاز 23 بر 21 به سود ایران روند بازی تغییر کرد و سرمربی مصری‌ها تقاضای وقت استراحت فنی کرد. این ست در نهایت و در عین ناباوری با نتیجه 26 بر 24 به سود مصر خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 25 بر 18 به سود مصر
مصری‌ها ست سوم را خوب شروع کردند و همان ابتدا 2 امتیاز سرویس مستقیم از ایران گرفتند. در امتیاز 6 بر 3 به سود مصر کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد و در ادامه کریمی جایگزین معروف شد. در امتیاز 8 بر 4 به سود مصر تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 16 بر 12 به سود مصر تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست با نتیجه 25 بر 18 به سود مصر خاتمه پیدا کرد.

ست چهارم؛ 26 بر 24 به سود مصر
تیم ایرا این ست را بهتر از حریف شروع کرد. شاگردان کولاکوویچ با اضافه شدن سعید معروف نظم بهتری داشت.در امتیاز 16 بر 12 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند.  این ست پس از کش و قوس‌های فراوان با نتیجه 24 بر 26 به سود مصر تمام شد.

مصر در بازی نخست خود با نتیجه 3 بر یک استرالیا را شکست داد و ایران هم با همین نتیجه مغلوب روسیه شد.

در ادامه جام‌جهانی والیبال تیم ملی ایران روز جمعه، 12 مهر 1398 از ساعت 5:30 به مصاف کانادا خواهد رفت.

ادامه برنامه بازی‌های ایران در این دوره از پیکارها به شرح زیر است:

چهارشنبه 10 مهر 1398: ایران - مصر، ساعت 5:30

جمعه 12 مهر 1398 : ایران - کانادا، ساعت 5:30

شنبه 13 مهر 1398: ایران - استرالیا، ساعت 11:30

یک‌شنبه 14 مهر 1398: ایران - برزیل، ساعت 8:30

چهارشنبه 17 مهر 1398: ایران - آمریکا، ساعت 12:30

پنج‌شنبه 18 مهر 1398 : ایران - تونس، ساعت 8:30

جمعه 19 مهر 1398: ایران - آرژانتین، ساعت 5:30

یک‌شنبه 21 مهر 1398: ایران - ژاپن، ساعت 13:30

دوشنبه 22 مهر 1398: ایران - ایتالیا، ساعت 9:30

سه‌شنبه 23 مهر 1398: ایران - لهستان، ساعت 7:00

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    23 8
    این مربی فقط اومده پول بگیره بره.بهتر از فیاضی و قائمی وجود نداره تو اون پست؟ جفتشون جون اسک زدن ندارن! شریفی و معنوی نژاد رو خط زده اسفندیار رو هم نمیذاره جای فیاضی.قائمی پیرمرد رو بازی میده!
  • سلطانی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    22 1
    به نظر اینجانب مربی توانایی استفاده از بازی کنان را ندارد ودر حفظ امتیازات برتری ناتوان عمل می کند .
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    26 4
    همون تیم جوانان را می فرستادین که قهرمان جهان هم شده بودند. با یکی دو بازیکن باتجربه.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    24 2
    ایناهم دیگه خوشی زده زیردلشون بردوباخت دیگه واسشون مهم نیست
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    23 1
    ببینید باید عذر آقای کولاکویچ از ایران خواسته بشه درسته ایشان برای والیبال ایران زحمت زیادی کشیدن ولی هر چه در چنته داشته رو کرده و متاسفانه استراتژی خوبی نداره باید یک مربی بیاد و تیم رو متحول کنه بازیکنان تازه نفس با استعداد رو وارد میدون کنه مثل تیم لهستان که واقعا به خوبی متحول شده و عالی بازی می کنه حالا اگه کسی دلسوز والیبال ایران باشه معنای حرف هام رو میدونه و نکته اخر اگه با در والیبال با همین فرمون پیش بریم میشیم همون تیم قدیمی که زنگ تفریح تیم های بزرگ بودیم
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    27 5
    خب دیگه دوران والیبال هم توی ایران به سر اومد و رو به افوله... یه جَوّی بود که خوابید. از وقتی رفتارشون شبیه فوتبالی ها شد منم منم کردن؛ اینجوری شد مثل کیانوش رستمی و ... خارج از بحث؛ قضیه این گردنبند و زیورآلاتی که به خودشون آویزون می کنن چیه؟ تو هیچ کدوم از تیم های حرفه ای ندیدم من!
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
      17 12
      کلا ما ایرانی ها جنبه هیچی نداریم بس که بیچاره و عقده ای هستیم
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
      9 6
      والا با این گردنبندها آدم فکر میکنه مهمونی یا عروسی دعوتن.
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    5 2
    ای کاش داور زنی پاشو از والیبال بکشه بیرون. مدیر در سایه والیبال
  • آریان دیده خانی_۹ساله از گرگان IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    4 0
    پوف
  • معلم IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    3 8
    تاسعید معروف آمریکایی ت تیمه، وضع همینه، هرروز شرم آورترازدیروز
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    11 0
    جنبه چیزی رو نداریم، زود جو گیر میشیم، و همه رو ریز میبینیم، البته ازمانش روی توهم، سعید معروف حالشو کرد، پول ،شهرت، با گرین کارت امریکایی، غر هم میزنه، بعد 90 در صد برد والیبال بخاطر سر و صدای تماشاگران، ک حیله جالبی نیست، ک باعث وحشت بازیکنان تیم حریف ک در ایران بازی میکنن، شده
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
      9 0
      واقعا... وقتی بازی ها تو ایران برگزار میشه موقع دیدن صدای تلویزیونو قطع می کنم به خاطر صدای آزار دهنده این بوق ها.
    • عزت FI ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
      1 0
      آبرو نگذاشته برای والیبال ایران در جهان آن بوق که شما گفتید!
  • US ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    0 0
    پیروزی مقابل تیم های دوم و سوم قدرت های والیبال توی لیگ والیبال (تازه شش بازی توی ایران برگذار شد) ، بازی های ضعیف توی جام ملت های اسیا (اصلا بعید میدونم با این وضعیت به المپیک بریم) ، اینم شروع طوفانی توی جام جهانی .... کارنامه درخشان کولا... اصلا تیم انگیزه نداره از لحاظ بدنی خیلی وضعیت اسفناکه کلا با کولا و این فدراسیون داریم رو به نابودی میریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس