کد خبر 997475
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
کیانوش رستمی

کیانوش رستمی و سعید علی حسینی در صورت مخالفت سوییس المپیک توکیو را ازدست می‌دهند.

به گزارش مشرق، کیانوش رستمی پس از اینکه در مسابقات قهرمانی جهان اوت کرد به دنبال حضور در  مسابقات ایتالیا بود اما با توجه گذشت زمان ارسال لیست اسامی نفرات شرکت کننده با درخواست رستمی از سوی ایتالیا موافقت نشد. رستمی سپس درخواست حضور در مسابقات سوییس را کرد اما زمان ارسال لیست نفرات برای این مسابقات هم به پایان رسیده و احتمال اینکه مورد موافقت قرار گیرد خیلی کم است.

بیشتر بخوانید:

کیانوش روندش را عوض نکند عذرش را می‌خواهیم

به این ترتیب اگر رستمی در مسابقات سوییس شرکت نکند به این معنی است که در دوره شش ماهه دوم در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده و المپیک را ازدست می دهد.

طبق قوانین فدراسیون جهانی که جزییات آن را برای فدراسیون‌ها ارسال کرده، اگر ورزشکار در مسابقه‌ای وزنه بزند  و اوت شود آن مسابقه برای ورزشکار محاسبه نمی شود و حتما باید رکورد مجموع به ثبت برساند.

از طرفی سعید علی حسینی نیز روز گذشته جلسه‌ای را با علی مرادی داشت و این وزنه بردار درخواست اعزام به مسابقات سوییس را داشت اما برای اعلام اسم او هم دیر شده و بعید است سوییس این وزنه‌بردار را قبول کند.

به این ترتیب علی حسینی هم اگر در مسابقات سوییس شرکت نکند به این معنی است در شش ماه دوره دوم در هیچ مسابقه‌ای حاضر نبوده و المپیک را از دست می دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس