کد خبر 997299
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
پرسپولیس و ماشین سازی

جدال تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و پرسپولیس در نیمه اول برنده نداشت.

به گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ماشین‌سازی: حامد لک، محمد مسلمی پور، احمدرضا زنده روح، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل کثیر، محمد سهراب نژاد، سید محمد خرم الحسینی و ادواردو دوسانتوس.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی و جونیور براندائو.

دقیقه 20: کرنر ارسالی توسط ترابی با ضربه سر خلیل‌زاده به کنعانی‌زادگان رسید و این بازیکن بعد از استپ آن با حرکتی آکروباتیک می‌رفت دروازه تیم سابقش را باز کند که توپ در حالتی بسیار خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 29: علی آل‌کثیر در  بین مدافعان پرسپولیس در محوطه جریمه این تیم صاحب موقعیت شوتزنی شد که ضربه‌اش از بالای دروازه‌ به اوت رفت.

دقیقه 35: ارسال خوب شیری از جناح راست پرسپولیس نزدیک بود با ضربه سر عبدی به گل تبدیل شود که لک با عکس‌العمل به موقع توپ را از محوطه جریمه دور کرد.

دقیقه 39: ضربه ترابی از روی ضربه ایستگاهی از فاصله تقریباً 20 متری توسط لک به سختی راهی کرنر شد.

دقیقه 43: خلیل‌زاده قدر ارسال خوب ترابی را نداست وو ضربه سرش از پشت خط شش قدم محوطه جریمه ماشین‌سازی از روی دروازه این تیم راهی اوت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس