کد خبر 997129
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
ترامپ: دموکرات‌ها جاسوس و بیکاره‌اند!

رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی است حق دارد کسی که به باز شدن پرونده اوکراین گیت منجر شده، بشناسد حال آنکه این حربه دموکرات‌ها برای بی‌ثبات کردن کشور و روند انتخاباتی آن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در یک رشته پیام توئیتری ضمن متهم کردن دموکرات‌ها به جاسوسی از کاخ سفید، آنها را به دروغ‌گویی و تلاش برای بی‌ثباتی روند انتخاباتی ۲۰۲۰ متهم کرد.

وی در این باره مدعی شد: مانند هر آمریکایی، حق این را دارم که بدانم از سوی چه کسی متهم شده‌ام. به ویژه آنکه این فرد اصطلاحاً «افشاگر» مکالمه محشر با یکی از رهبران خارجی را به گونه‌ای کاملاً نامناسب و فریبکارانه جلوه داد.

«آدام شیف» دموکرات (از عوامل پیشبرد پرونده اوکراین گیت در کنگره) داستانی ساختگی سرهم می‌کند. دروغ‌هایش شاید به نوعی در بی‌شرمانه‌ترین حالت ممکن گفته شده باشد. او مطالبی نوشت و خواند و بعد مدعی شد که همه این حرف‌ها از دهان رئیس‌جمهور آمریکا خارج شده است. می‌خواهم شیف از بابت خیانت و کلاهبرداری در بالاترین سطوح ممکن مورد بازخواست قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

چرا می‌خواهند ترامپ را استیضاح کنند؟

ترامپ در ادامه توئیت خود افزود: نه تنها می‌خواهم کسی که مرا متهم کرده و اطلاعات دسته دوم و سوم تحویل داده بشناسم؛ بلکه می‌خواهم آن کسی که به طور غیرقانونی این اطلاعات نادرست را (برای او) تهیه کرده نیز بشناسم. آیا این فرد از رئیس‌جمهوری آمریکا جاسوسی می‌کرد؟ (این اقدام) عواقب سنگینی دارد!

ترامپ ادامه داد: این دموکرات‌های رادیکال و بیکاره ضرر بزرگی به کشور ما می‌رسانند. آنها به طور بی‌سابقه‌ای دروغ می‌گویند و غیبت می‌کنند تا ایالات متحده آمریکا و روند انتخاباتی آمریکا را بی‌ثبات کنند. آنها و رسانه‌های جعلی خطرناک و بد هستند!

گفتنی است در رسوایی که به اوکراین گیت شهرت یافته، ترامپ متهم است طی مکالمه‌ای تلفنی با هدف اعمال نفوذ بر روند انتخاباتی ۲۰۲۰، ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی را برای جمع‌آوری اطلاعات علیه جو بایدن رقیب دموکرات خود تحت فشار قرار داده و تهدید کرده در صورت عدم موافقت با این درخواست، کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین را متوقف می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس