image-20190929154407-2.png

آژانس ققنوس معتبرترین و برترین آژانس گردشگری ایران و ارائه دهنده باکیفیت‌ترین خدمات گردشگری در تمامی زمینه‌های گردشگری و سفر. آشنایی با خدمات آژانس ققنوس

در حال حاضر آژانس‌های مسافرتی متعددی در سرتاسر ایران فعالیت دارند اما اگر کمی درباره بهترین آژانس گردشگری ایران تحقیق کنید، بدون شک به یک نام خواهید رسید؛ آژانس مسافرتی ققنوس. آژانس ققنوس از قدیمی‌ترین و برترین آژانس‌های مسافرتی ایران است که پیش از 40 سال سابقه فعالیت در بالاترین سطح کیفی گردشگری ایران را در کارنامه خود دارد.

در این مقاله به معرفی آژانس ققنوس، تاریخچه و خدمات گسترده این آژانس مسافرتی می‌پردازیم. پس اگر شما نیز به‌دنبال آشنایی معتبرترین آژانس گردشگری ایران هستید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آژانس مسافرتی ققنوس در سال 1358 توسط شادروان هدایت احمدی تاسیس شد و فعالیت خود به عنوان یکی از اصلی‌ترین نقش آفرینان صنعت گردشگری ایران را آغاز کرد. هدایت احمدی (1397-1324) از قدیمی‌ترین فعالان صنعت گردشگری ایران بود که پس از چندین سال فعالیت در صنعت گردشگری ایران و کسب تجربه و تخصص مورد نیاز، در سال 1351 به همراه همسرش شهلا احمدی، نسبت به تاسیس آژانس مسافرتی ققنوس اقدام کرد.

اعتلای صنعت گردشگری ایران و ارائه باکیفیت‌ترین خدمات سفر و گردشگری به گردشگران ایرانی هدف اصلی شادروان احمدی بود و با وجود به تعویق افتادن صدور مجوز آژانس ققنوس تا سال 1358، هیچگاه از هدف خود پا پس نکشید.

آژانس ققنوس همواره به‌دنبال الگو گرفتن از روندهای جهانی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا بوده و این امر بی‌شک مدیون بینش دقیق و دانش به‌روز شادروان احمدی در پیش‌بینی نیازهای صنعت گردشگری ایران بوده است. با توجه به این امر، آژانس مسافرتی ققنوس به عنوان پیشروی صنعت گردشگری ایران، در تمامی سال‌های فعالیت خود همواره در حال رشد مستمر و بهبود کیفیت خدمات خود بوده است تا بتواند خدماتی شایسته گردشگران باسلیقه ایرانی فراهم کند.

آژانس مسافرتی ققنوس همیشه تلاش می‌کند تا با ارتقای حداکثری سطح کیفی خدمات خود و با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، فناوری‌های نوآورانه و ارتباطات موثر، بتواند تمامی نیازها و مراحل سفر را برآورد کرده و به تغییر سبک سفرهای ایرانگردی و جهانگردی گردشگران ایرانی کمک کند.

همین تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان آژانس ققنوس باعث شده است امروزه آژانس ققنوس به‌عنوان بهترین آژانس گردشگری ایران شناخته شود که در تمامی زمینه‌های گردشگری و سفر خدمات باکیفیت و لوکسی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. برگزاری سالانه بیش از ده‌ها تور متنوع به مقصدهای گردشگری مختلف و همراهی با بیش از صدها گردشگر، بیانگر اعتماد و رضایت همسفران نسبت به آژانس مسافرتی ققنوس است.

آژانس ققنوس در طول 4 دهه فعالیت خود توانسته است با جوایز و افتخارات معتبر و مهمی را در سطح ملی و بین‌المللی کسب کند:

·        عضویت در انجمن بین‌المللی حل و نقل هوایی IATA

·        عضویت در سازمان جهانی گردشگری UNWTO

·        عضویت در اتحادیه هتل‌داران و صنعت گردشگری

·        اولین دارنده تندیس طلایی از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان

·        پرفروش‌ترین آژانس ایرانی و همکار برگزیده شرکت‌های هواپیمایی مختلف در سال‌های متمادی

·        برترین شرکت گردشگری به انتخاب سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

·        برنده تندیس برگزیده برتر ملی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

تنها بخشی از ویترین افتخارات آژانس گردشگری ققنوس است که با تلاش دست اندرکاران این مجموعه بدست آمده است.

در حال حاضر آژانس ققنوس سبد کاملی از خدمات سفر و گردشگری را برای گردشگران ایرانی فراهم کرده است تا بتواند نیازهای متنوع بازار گردشگری ایران را پاسخگو باشد. در ادامه به بررسی خدمات متنوع آژانس مسافرتی ققنوس می‌پردازیم:

برگزاری تورهای خارجی و داخلی

آژانس ققنوس فعال‌ترین آژانس گردشگری ایران در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای تورهای خارجی و داخلی است. تورهای ققنوس علاوه بر برخورداری از بالاترین سطح کیفی خدمات، با موضوعات متنوعی از قبیل تورهای تاریخی-فرهنگی، طبیعت‌گردی، ادبی و ... در مسیرهای مختلف برگزار می‌شوند.

تجربه بالای تیم کارکنان ققنوس، نظرسنجی از مشتریان و مشاوران امر گردشگری و همکاری با برترین کارگزاران خارجی باعث شده است تا برنامه تورهای ققنوس منطبق بر نیاز گردشگران باشد و بالاترین رضایت را در آنان ایجاد کند.

رزرو هتل‌های داخلی و خارجی

ققنوس نماینده رسمی سیستم‌های معتبر رزرو هتل خارجی است که می‌تواند با توجه به نیاز شما، در سرتاسر دنیا برای شما هتل رزرو کند. در حال حاضر آژانس ققنوس بهترین انتخاب برای رزرو هتل خارجی است که می‌تواند ضمن ارائه مشاوره تخصصی کامل، بهترین هتل را با مناسب‌ترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رزرو کند.

همچنین ققنوس همکاری‌های گسترده‌ای با تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی ایرانی دارد و قادر است در هر کجای ایران، هتل مورد نظر شما را با بهترین قیمت رزرو کند تا خیال شما از سفرتان آسوده شود.

رزرو پرواز داخلی و خارجی

آژانس مسافرتی ققنوس نماینده مستقیم تمامی ایرلاین‌های معتبر جهانی است و با دسترسی به سامانه رزرواسیون ایرلاین‌ها می‌تواند پروازهای مختلف را در تمامی مسیرهای پروازی رزرو کند. تخصص و دانش بالای کارشناسان رزرو پرواز آژانس ققنوس در کنار دسترسی به سامانه‌های رزرواسیون باعث می‌شود تا آژانس ققنوس بهترین و کوتاه‌ترین پرواز را در مسیرهای خارجی باتوقف برای شما رزرو کند.

ویزا

ققنوس با تکیه بر سابقه طولانی همکاری و اعتبار نزد سفارت‌خانه‌های مختلف و تخصص ویژه کارشناسانش، به معتبرترین آژانس گردشگری در زمینه دریافت ویزای گردشگری کشورهای مختلف تبدیل شده است. در صورتیکه قصد دریافت ویزای شینگن، ویزای کانادا، ویزای انگلیس، ویزای کشورهای آسیایی مثل ژاپن و کره جنوبی و ... را دارید، بدون شک آژانس مسافرتی ققنوس بهترین گزینه شما خواهد بود.

خدمات تشریفات و MICE

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان با توجه به شرایط کاری خود به برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌ها، اجرای تورهای گروهی برای مشتریان یا همکاران، سفرهای کاری و یا میزبانی از میهمانان ویژه نیاز دارند. برنامه‌ریزی و اجرای این قبیل رویدادها به تخصص و دانشی نیاز دارد که اغلب از عهده شرکت‌ها خارج است.

آژانس ققنوس در این زمینه نیز آماده ارائه خدمات به تمامی شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که به‌دنبال خدمات درجه یک و باکیفیت هستند. ضمن اینکه به‌دلیل همکاری گسترده آژانس مسافرتی ققنوس با تامین کنندگان، معمولاً هزینه کلی خدمات ارائه شده ققنوس بسیار کمتر از هزینه‌ای است که شرکت‌ها در صورت مراجعه شخصی به تامین کنندگان پرداخت خواهند کرد.

خدمات جانبی سفر

همانگونه که گفتیم، ققنوس همواره با پیش‌بینی نیازهای گردشگران به‌دنبال این بوده است تا خدمات کاملی را به همسفران خود ارائه کند. برای رسیدن به این هدف، ققنوس علاوه بر خدمات اصلی سفر مانند تور، هتل و پرواز به خدمات جانبی سفر نیز اندیشیده است. در صورتیکه به‌دنیال رزرو خدماتی از قبیل رزرو ترانسفر فرودگاهی، حمل و نقل بین شهری، اجاره خودرو، بیمه مسافرتی، گشت‌های شهری، بلیت جاذبه‌های گردشگری و ... هستید، کافیست با کارشناسان ققنوس تماس بگیرید.

تور ورودی

اما ققنوس علاوه بر ارائه خدمات لوکس به گردشگران ایرانی، همواره به‌دنبال شناساندن ظرفیت‌های گردشگری ایران به گردشگران بین‌المللی و رشد و توسعه صنعت گردشگری ایران نیز بوده است و برای نیل به این هدف، بخش تورهای ورودی خود را نیز راه اندازی کرده است.

بخش تور ورودی آژانس ققنوس در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای انواع تورهای ایرانگردی و ارائه خدماتی از قبیل رزرو هتل، اختصاص سرپرستان تور و راهنمایان محلی، رزرو پرواز و ... برای گردشگران خارجی فعال است تا بتواند کشور ایران را در جایگاه واقعی خود در صنعت گردشگری برساند.

در حال حاضر آژانس مسافرتی ققنوس در دو شعبه آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است. دفتر مرکزی ققنوس در برج ققنوس خیابان شریعتی (پایین‌تر از پل رومی) و شعبه برج سایه در خیابان ولیعصر (عج) (روبروی پارک ملت) محل فعالیت تیم ققنوس با بیش از 100 نیروی متخصص هستند.

برای بهره‌مندی از خدمات آژانس ققنوس علاوه بر مراجعه به یکی از دو شعبه ققنوس، می‌توانید به وبسایت این آژانس به آدرس www.Ghoghnos.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 24525-021 تماس حاصل فرمایید.

این محتوا صرفا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس