کد خبر 996902
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
مالدینی

جیان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان کهنه‌کار یوونتوس که دیشب موفق شد رکورد تعداد بازی‌های پائولو مالدینی را بشکند گفت از این بابت احساس غرور و افتخار می‌کند.

به گزارش مشرق، جیان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان کهنه‌کار یوونتوس که دیشب با حضور در دیدار یووه مقابل اسپال نهصد و سومین بازی خود برای این تیم را انجام داد و موفق شد رکورد بیشترین بازی در سطح باشگاهی که پیش از این در اختیار پائولو مالدینی بود را بشکند گفت از این بابت احساس غرور و افتخار می‌کند.
بیشتر بخوانید:

بوفون که بعد از یک فصل حضور در پاری سن ژرمن به تورین بازگشته در بازی دیروز مقابل اسپال که با پیروزی 2-0 بیانکونری به پایان رسید موفق به این رکوردشکنی شد. بوفون 41ساله هفته گذشته در جریان پیروزی یووه بر هلاس ورونا به رکورد مالدینی رسید، در بازی بعدی مقابل برشا نیمکت‌نشین بود و دیشب موفق شد بالاخره رکورد مالدینی را بشکند.

بوفون بعد از بازی در این باره گفت:" احساس رضایت خیلی زیادی دارم. دو بازی قبل اصلا خبر نداشتم که به رکورد او اینقدر نزدیک شده‌ام. من این را در آخرین بازی‌ فهمیدم. به من گفتند به رکورد پائولو مالدینی رسیده‌ای".

جیان‌لوئیجی بوفون در ادامه گفت:" از این بابت خیلی خوشحالم و احساس غرور می‌کنم. غرور و افتخار به خاطر آنچه تا کنون انجام داده‌ام. همینطور که به همکاران شما گفتم خوشحالم که نه به زور و اکراه بلکه به عنوان بازیکنی در بالاترین سطح توانسته‌ام به اینجا برسم. فکر کنم می‌توانم این را درباره خودم بگویم بدون اینکه کسی گمان کند می‌خواهم بی‌دلیل از خودم تعریف بکنم".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس