کد خبر 996877
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
کورتوا

هواداران تیم فوتبال اتلتیکومادرید از سنگربان سابق این تیم که اکنون برای رقیب همشهری بازی می‌کند به شیوه‌ای نه چندان خوشایند استقبال کردند.

به گزارش مشرق، تصمیم مسئولان باشگاه اتلتیکومادرید برای تجلیل از بازیکنانی که بیش 100 بازی برای این تیم انجام داده‌اند، دارد نتیجه‌ای معکوس می‌دهد، حداقل در مورد دو بازیکن سابق این تیم آنتوان گریزمان و تیبو کورتوا.

بیشتر بخوانید:

دربی مادرید به سود بارسلونا برنده نداشت

هواداران اتلتیکومادرید شب گذشته (شنبه) پیش از دربی شهر مادرید دشمنی خود با کورتوا - دروازه‌بان بلژیکی که زمانی از سنگر آنها دفاع می‌کرد و اکنون دروازه‌بان رئال مادرید است - را با انداختن چند موش مرده روی پلاک مخصوص او در محوطه بیرون ورزشگاه واندا متروپولیتانو نشان دادند،البته این اولین باری نیست که آنها خشم و نفرت خود نسبت به کورتوا را به کثیف کردن پلاک او نشان می‌دهند. هواداران روخی‌بلانکو در دربی خانگی قبلی در ماه فوریه نیز با ریختن زباله روی پلاک کورتوا دشمنی خود با این بازیکن بلژیکی را نشان داده بودند.

در همین حال رادیو کادناسر اسپانیا گزارش کرد که که هواداران اتلتیکومادرید پلاک متعلق به آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی سابق این تیم که تابستان به بارسلونا پیوست را هم با ریختن زباله‌هایی روی آن کثیف کرده‌اند.

کورتوا در فاصله سال‌های 2011 تا 2014 برای اتلتیکو مادرید 154 بازی انجام داد و تابستان سال گذشته از چلسی به رئال مادرید پیوست.

در این بازی همچنین از دیه‌گو فورلان مهاجم پیشین اتلتیکومادرید که بعدتر در اینتر هم بازی کرد تقدیر شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    2 0
    ابله در همه جای دنیا وجود دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس