کد خبر 996848
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

به گزارش مشرق، طبق خبرهای منتشر شده از یمن رزمندگان دلیر این کشور با حمله به گسترده به نیروهای مسلح آل‌سعود در منطقه نجران تعداد زیادی از خودروهای زرهی ارتش سعودی را نابود و ده‌‍‌ها افسر و سرباز را نیز اسیر کردند.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: "یگان‌های متخصص نیروهای مسلح در چارچوب حمایت و پشتیبانی این عملیات در محور نجران مشارکت داشتند که در رأس آن‌ها، یگان موشکی، یگان پهپادی و دفاع هوایی قرار دارند."سریع افزود:" عملیات نظامی «نصر من الله» بزرگترین عملیات گام به گام در برابر نیروهای دشمن از زمان آغاز تجاوزگری است که چند ماه طول کشید."

علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل در صفحه شخصی خود درتوییتر به عملیات گسترده رزمندگان یمنی بر علیه جنایت‌کاران سعودی واکنش نشان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    یعنی علی علیزاده نمی داند که غریی هابرای فروش تسلیحاتشان ومنافع نا مشروعشان در منطقه. مجوز حمله به یمن با ابزار شورای امنیت (شورای. جنایت) صادر کردند آلسعود. نوکر آمریکا. وغرب. هستند. وبی چون وچرا فرمان آنها را می برند..تعجب از کشور شرقی که چرا درمقابل کشتار مردم یمن و محاصره آن سکوت کرده اند. وهیچ اقدامی برای فرو نشاندن آتش جنگ دریمن انجام نمی دهند
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    22 50
    خدا جاي حق نشسته، ميلياردها ثروت هم حريف حقانيت نخواهند شد. مسلما سياستمدارهاي فاسد آمريكايي از جنگ يمن درس خوبي گرفته اند
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    4 58
    تشبیه خوب و درستی نبود! هر چند توجیه پذیر است، آقای علیزاده باید بیشتر قران کریم را مطالعه و جایگاه انصارا.. را در کلام الهی جستجو کنند، اتفاقا انصارا.. در قران گروهی از حواریون عیسی مسیح ع بوده که به ندای یاری طلبی پیامبر خدا لبیک گفته اند ، این کجا و ویتکنگها کجا ؟!
  • علی IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    1 0
    دمت‌گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس