کد خبر 996799
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴
فوتبال

نیمار باز هم تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های هفته هشتم لیگ یک فرانسه، پاریسن‌ژرمن از ساعت ۱۹ (به وقت تهران) روز شنبه در ورزشگاه ماتموت آتلانتیک مهمان بوردو بود و در نهایت موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد.

بیشتر بخوانید:

شکست زنیت در مسکو با حضور ۶۰ دقیقه‌ای آزمون

مصاف شگفتی‌سازها با رقبای لیگ برتری

تک گل این مسابقه را نیمار در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند. حرکت کیلیان ام‌باپه از سمت راست با ارسال زمینی او به داخل محوطه شش قدم همراه شد تا نیمار در مقابل دروازه خالی، با پای راست گلزنی کند. 

نکته جالب اهمیت گل های نیمار در هفته های اخیر برای پاریسن‌ژرمن بوده است. نیمار که بعد از تابستانی پرماجرا از هفته پنجم به ترکیب پی‌اس‌جی ملحق شد در همان هفته تک گل تیمش را در جریان پیروزی ۱-۰ برابر استراسبورگ در دقیقه ۹۲ به ثمر رساند. او هفته بعد همین کار را تکرار کرد و در دقیقه ۸۸، تک گل تیمش را مقابل لیون به ثمر رساند و اکنون برای سومین بار در ۴ هفته اخیر، پیروزی ۱-۰ پاریسن‌ژرمن با گل ۳ امتیازی نیمار رقم خورده است.

تنها ناکامی نیمار در این هفته ها، به شکست ۲-۰ پاریسن‌ژرمن در خانه مقابل ریمس بازمی‌گردد که ستاره ۲۷ ساله برزیلی علیرغم ۹۰ دقیقه حضور در پارک دو پرنس، نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد. 

شاگردان توماس توخل بعد از پیروزی در زمین بوردو به ششمین برد خود دست یافته و با ۱۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند. در ادامه مسابقات شنبه شب لیگ یک فرانسه، آنژه تیم ۱۵ امتیازی لیگ یک میزبان آمیان است و پیروزی می‌تواند این تیم را هم امتیاز با پی‌اس‌جی در صدر جدول قرار دهد.

پاریسن‌ژرمن سه شنبه در دومین هفته از رقابت های لیگ قهرمانان در استانبول مهمان گالاتاسرای خواهد بود و در بازگشت به لیگ یک فرانسه، شنبه در دیداری حساس میزبان آنژه خواهد بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس