کد خبر 996599
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
پندار توفیقی

معاون پیشین باشگاه استقلال گفت که صحبتی با او برای مدیرعاملی در این باشگاه نشده است.

به گزارش مشرق، با توجه به عدم نتیجه‌گیری استقلال در لیگ برتر، صحبت‌هایی مبنی بر تغییرات در مدیریت این باشگاه مطرح شده است. در این زمینه، برخی‌ رسانه‌ها به بحث حضور پندار توفیقی در مدیریت باشگاه استقلال اشاره کرده‌اند. توفیقی سابقه حضور در هیئت مدیره استقلال را دارد و سه فصل نیز مسئول نقل و انتقالات و معاون ورزشی باشگاه بود، فردی که در دوره مدیریت بهرام افشارزاده و رضا افتخاری در باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال می‌شود؟

توفیقی درباره بحث مدیرعاملی‌اش در استقلال اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس باشگاه استقلال، باید کاری کنیم آرامش به مجموعه بازگردد. همانطور که در مصاحبه‌های خود گفته‌ام استقلال تیم خوبی دارد و حتی باید برنده دربی می‌شد، اما متأسفانه ناداوری‌ها باعث شده که تیم نتواند نتایج در شأن هواداران را برآورده کند.

وی افزود: بحثی در رابطه با مدیرعاملی‌ام در استقلال مطرح نشده و نمی‌خواهم با این مسائل بازارگرمی کنم، اما تحت هر شرایطی حتی به عنوان یک هوادار مایلم  به باشگاهی با قدمت 74 سال کمک کنم. توجه کنید باشگاهی که 74 سال قدمت دارد، باشگاه کوچک و معمولی نیست. شاید برخی‌ها به مدیریت بنده نقدهایی وارد کرده باشند، اما در چند سال که در باشگاه استقلال فعالیت می‌کردم، به خوبی با شرایط آشنایی دارم و می‌دانم دغدغه هواداران چیست.

معاون پیشین باشگاه استقلال تصریح کرد: همانطور که گفتم بحثی درباره حضورم در استقلال مطرح نشده، اما به عنوان یک هوادار به تیم مدیریتی فعلی و باشگاه درصورت لزوم کمک کرده و همکاری خواهم کرد. اضافه کردن بازیکنانی با کیفیت امثال تیام، جپاروف و صیادمنش دور از دسترس نخواهد بود.

توفیقی در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر ناداوری‌ها به پایان رسیده و استقلال بتواند با برطرف کردن نقاط ضعف خود، به جایگاهی که لیاقتش را دارد، برسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس