پرچم نمایه فرانسه

وزارت خارجه فرانسه ادعای و اهی و بی اساس آمریکا درباره استفاده دولت سوریه از سلاح‌های شیمیایی را تکرار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، وزارت خارجه فرانسه امروز جمعه با تکرار اتهامات و اهی و بی اساس آمریکا درباره استفاده دولت سوریه از سلاح‌های شیمیایی گفت که این مسئله را باید روشن شود.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه فرانسه در این خصوص آمده است: در خصوص استفاده احتمالی از تسلیحات شیمیائی (در سوریه) باید روشنگری شود. ما به سازمان منع استفاده از سلاح های شیمیائی اطمینان داریم.

بیشتر بخوانید:

پمپئو مدعی استفاده سوریه از تسلیحات شیمیایی شد

این درحالیست که «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا دیشب و در جریان نشست خبری در نیویورک مدعی استفاده دولت «بشار اسد» از سلاح‌های شیمیایی شده بود.

ادعاهای وزیرخارجه آمریکا علیه دولت سوریه در شرایطی مطرح شده بود که تا کنون در گزارش‌های متعددی گروه‌های تحت حمایت غرب به استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم شده‌اند از جمله سال گذشته عناصر موسوم به کلاه سفید که تحت حمایت انگلیس قرار دارند، به طراحی سناریوی استفاده دولت از سلاح شیمیایی در سوریه متهم شدند و پس از آن نیز «هیثم ابو سعید» کمیسر کمیته بین‌المللی حقوق بشر در خاورمیانه  به نقش گروه موسوم به «کلاه‌سفیدها» در متهم‌سازی دولت سوریه به استفاده از سلاح‌های شیمیایی در این کشور اذعان کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بختیاری SE ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    1 0
    مسئولین وحشی اروپا دوران جنگ رو فراموش کرردین که انواع واقسام سلاح های شیمیایی رو به صدام میدادید؟؟ حقوق بشر شما یعنی وحشیگری یعنی هرکس باماست هر چقدر که میخواد میتونه وحشی باشه(عربستان،خاشقچی)و هزاران مورد دیگه درتاریخ از شماها با ننگ یاد میکنند.
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    0 0
    اسد باید بره
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    0 0
    دشمنان مقاومت را خوب بشناسید. هرگز مذاکره ای با این جنایتکاران انجام ندهید و هر روز بر قدرت مقاومت بیافزایید.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    0 0
    خوب باید فشارها بر آمریکا در عراق تشدید کرد نمیشه که عراق بشود بارانداز تروریستهای شرق سوریه و هر روز اسلحه از خاک و مرزهای جنوبی عراق برای حمله به ارتش عراق در شمال عراق استفاده شود که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس