کد خبر 996417
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
استراماچونی و زرینچه

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:به هر حال وقتی تیم ما در دقیقه 90 گل می زدند و یکی دو دقیقه بعد در آن شرایط گل می خورد اسمش چیزی جز بدشانسی نیست.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه در خصوص تساوی دقایق آخر استقلال مقابل ذوب آهن گفت: به هر حال وقتی این اتفاق می افتد نشانه بدشانسی است و من واقعا چیز دیگری نمی توانم بگویم. بعد از دربی در مورد تمامی اتفاقات صحبت کردم و حالا هم چیزی نمی توانم در مورد بازی دیروز بگویم.

وی در خصوص اینکه استقلالی ها معتقدند گل دوم ذوب آهن در موقعیت آفساید به ثمر رسیده گفت: در پاس اولی که آنها می دهند ظاهرا میلیچ آفساید را پر کرده بود ولی در پاس دوم زننده گل آنها ظاهرا در موقعیت آفساید بوده است.

بیشتر بخوانید:

بازیکن استقلال از حضور در تمرینات منع شد

سرپرست استقلال ادامه داد:به هر حال وقتی تیم ما در دقیقه 90 گل می زدند و یکی دو دقیقه بعد در آن شرایط گل می خورد اسمش چیزی جز بدشانسی نیست.

زرینچه در خصوص اینکه در صفحات مجازی علیه وی موضع گرفته شده چون  به هنگام تعویض قائدی و اعتراض استراماچونی وی روی نیمکت نشسته بود گفت:اولا که من همه کارهای مربوط به تعویض را انجام داده بودم، دوم اینکه وقتی سرمربی کنار خط است شخص دیگری نمی تواند لب خط برود و سوم اینکه مراحل تعویض به شکلی است که داور چهارم باید بعد از گرفتن برگه بازیکن و تابلو را کنار خط ببرد و تعویض را انجام بدهد.

وی تصریح کرد: هنگامی که کریمی مصدوم شد داور چهارم کنار خط بالای سر بازیکن مصدوم ما بود و به همین دلیل سرمربی تیم ما اعتراض داشت که چرا مجوز تعویض صادر نمی شود. من هم برگه را به داور چهارم داده بودم ولی چون او بالای سر کریمی بود اعتراض سرمربی تیم ما را نمی دید. یک بار هم قبلا به شما گفتم اینها چیزی جز ایجاد حاشیه برای استقلال نیست.استراماچونی هم نه با من تعارف دارد و نه شوخی. اگر او ببیند کسی کارش را انجام نمی دهد به رویش می آورد. من هم وظیفه ام را در صحنه تعویض انجام دادم و حرف دیگری نزنم بهتر است.

زرینچه در خصوص اینکه زکی پور حق شرکت در تمرینات را ندارد و آیا وی اعتراضی به کادر فنی داشته است گفت: زکی پور از تیم ما اخراج نشده و ساعت 3 امروز هم جلسه ای با کادر فنی و مسئولان باشگاه دارد.حقیقتا من در تمرین بی انضباطی از این بازیکن ندیدم ولی قرار است وی به همراه آقایی در نشست با کادر فنی و مسئولان باشگاه شرکت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    0 0
    آخــی! چقدرم شما روی نیمکت جلز‌ولز میکردی!!!
  • رضا IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    1 0
    میشه خواهش کنیم بجای حرف زدن بیجا، کار کنید و تیم نتیجه بگیرد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس