کد خبر 996333
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
جونیور براندائو

فرشاد پیوس، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرکز بازیکنان پرسپولیس برای چند دقیقه از دست رفت و همین زمان کافی بود تا تیم حرفه‌ای قلعه‎نویی کار را تمام کند.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس با اشاره به شکست پرسپولیس پایتخت مقابل سپاهان اظهار داشت: شرایط خاصی بر این بازیکن حاکم بود. پرسپولیس عملکرد خوبی داشت، اما در نهایت مغلوب حریف شد. در واقع فکر می‌کنم تمرکز بازیکنان برای چند دقیقه از دست رفت و همین زمان کافی بود تا تیم حرفه‌ای قلعه‎نویی کار را تمام کند.

بیشتر بخوانید:

کالدرون: مهاجمانم خطرناک نیستند

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس به خصوص در دیدارهای خانگی حتی برای یک دقیقه هم نباید تمرکز خود را از دست بدهند. وقتی بدون تمرکز بازی کنند، شرایط این طور می‌شود که در ورزشگاه آزادی شکست بخورند و سه امتیاز را تقدیم حریف کنند. البته نباید دنبال مقصر باشیم، بالاخره پرسپولیس هم نمی‌تواند همه بازی‌های خود را با برد پشت سر بگذارد، به شرط آن که در بازی‎های حساس، تمرکزش را از دست ندهد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد عملکرد دو بازیکن خط حمله سرخپوشان تصریح کرد: بازیکن برزیلی چندان شرایط خوبی ندارد و بعید می‌دانم کسی تا به حال از عملکردش راضی باشد. باید ببینیم در آینده می‌تواند خودش را با شرایط تیم وفق بدهد یا نه. در مورد علی علیپور هم باید بگویم او استرس دارد و این استرس اجازه گلزنی نمی‌دهد. او بازیکن بسیار خوب و توانمندی است، اما تا وقتی نتواند گل اول خود را به ثمر برساند، همین فشارها را تحمل می‌کند. علیپور باید استرس را کنار بگذارد و خیلی راحت به میدان برود.

پیوس در نهایت گفت: این پنجمین دیداری بود که گابریل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس نشست و فکر می‌کنم هنوز قضاوت در مورد عملکردش زود است. باید منتظر بازی‎های بعدی باشیم. تا به حال پرسپولیس عملکرد بدی نداشته و ۳ برد به دست آورده است. نمی‎توانیم با یک یا دو شکست، نسبت به همه چیز ناامید شد. امیدواریم در آینده شرایط تغییر کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس