کد خبر 996248
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
عباسعلی کدخدایی نمایه

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: تلاش‌های مومنانه و انقلابی جوانان کشور به ما مقاومت آموخت و مهم تر آنکه یاد دادند که باید روی پای خود بایستیم و اینکه دفاع از منافع ملی متوقف ناشدنی است.

به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره شهید حسن تهرانی مقدم منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

خط مقدم، نام بخشی از خاطرات شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران است. این روزها مطالعه این خاطرات توصیه می شود به دو دلیل، اول اینکه هفته دفاع مقدس است و این کتاب بازخوانی تلاش های مومنانه و انقلابی جوانان کشور را در یکی از شرایط حساس کشور نشان می دهد، زمانی که صدام با موشک پرانی مردم بیگناه شهرها را به خاک و خون می کشید، و حامیان صدام نیز ایران را در تحریم تسلیحاتی قرار داده بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر کدخدایی درباره سخنرانی روحانی در سازمان ملل

کدخدایی: ایران به مذاکره ذلیلانه تن نمی‌دهد

واکنش کدخدایی به ضبط اموال دولتی ایران توسط کانادا

آن سال‌ها در مقابل موشک فقط خمپاره داشتیم آن هم به تعداد کم. این خاطرات مبین تلاش و جهاد شهید مقدم و یاران ایثارگر اوست برای دستیابی به سلاحی برابر. جهاد شهدای صنعت موشکی، کشور را از بن بست حملات دیوانه وار موشکی نجات داد و دوم اینکه اکنون پس از گذشت بیش از سی سال دوباره حامیان صدام معدوم به دنبال تحریم و محدویت موشکی ایران هستند. قطعا پاسخ جوانان انقلابی و مومن ایران اسلامی همان پاسخ سال ۶۳ است، مقاومت فعال و جهاد برای دستیابی به برترین تکنولوژی ها برای دفاع از مردم سرزمین اسلامی.

یادشان گرامی باد که به ما مقاومت آموختند و مهم تر آنکه یاد دادند که باید روی پای خود بایستیم و اینکه دفاع از منافع ملی متوقف ناشدنی است.

این کتاب به قلم فائزه غفارحدادی و به کوشش محمدحسین پیکانی به رشته تحریر در آمده که از غرفه انتشارات شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب امسال هدیه گرفتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    0 0
    آقای کدخدایی کی هست؟ سمتشون چیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس