کد خبر 995661
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
ارسال سربازان از سوی ترامپ به مرزهای جنوبی و استقرار موانع در مسیر کاروان مهاجران

نیروی دریایی آمریکا از خودکشی سه نظامی این کشور مستقر در ناو هواپیمابر یو اس اس جورج بوش در روزهای گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، با خودکشی سه نظامی دیگر آمریکا متعلق به ناو هواپیمابر «یو اس اس جورج دبلیو بوش» در روزهای گذشته اینک نگرانی‌ها در این زمینه افزایش یافته و کار به جایی رسیده که ارتش این کشور جزواتی را برای ممانعت از این اقدام منتشر ساخته است.

بیشتر بخوانید:

جان سربازان آمریکایی نباید به‌خاطر «بن‌سلمان» به خطر بیفتد

پیشنهاد محمود صادقی به سربازان آمریکایی

نظر آمریکایی‌ها درباره حضورشان در سوریه، عراق و افغانستان

به نوشته وبگاه «نیروی دریایی آمریکا» «شان بیلی» فرمانده این ناو هواپیمابر آمریکایی دوشنبه با انتشار پستی در فیسبوک مرگ این سه ناوی آمریکایی را تایید کرد. فرمانده این رزمناو آمریکایی به هویت  این افراد و دلیل ارتکاب به خودکشی ‌آن‌ها هیچ اشاره‌ای نکرد.

 یک سخنگوی نیروی دریایی آمریکا نیز از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرد. این در حالی است که نیروی دریایی آمریکا اینک با میزان بیش از حد معمول خود کشی بین نیروهای خود مواجه شده به طوری‌که این یگان در پنجم سپتامبر (پنجشنبه ۱۴ شهریور) اعلام کرد که ۴۶ عضو نیروی دریایی در سال ۲۰۱۹ جان خود را از دست دادند. سال گذشته میلادی نیز آمار مشابهی در این زمینه منتشر شد.

تحقیقات جدید درباره خودکشی نظامیان آمریکایی  نیز حاکی از افزایش این آمار طی سال‌های گذشته است. این تحقیق تحت نظر پروفسور «دیوید بینیدک» انجام شده و نتایج آن در مجله‌ای پزشکی منتشر شده است.

به نوشته وبگاه نیروی دریایی آمریکا، بر اساس آمار منتشر شده میزان خودکشی از بین ۱۰۰ هزار نفر نظامی برابر با ۲۰.۱ نفر بود. در بین تفنگداران دریایی آمریکا نیز این میزان ۳۰.۷ نفر برای ۱۰۰ هزار نظامی بود.

اینک این معضل به حدی رسیده که نیروی دریایی آمریکا برنامه‌ آموزشی را برای ملوانان و فرماندهان آن‌ها جهت  آگاهی بخشی به مسائلی که منتهی به خودکشی می‌شود و اجتناب از آن منتشر ساخته است.

تعداد زیادی از نظامیانی که خودکشی کرده‌اند به دلیل نگرانی از تغییر دیدگاه جامعه نسبت به آن‌ها از مراجعه به روانپزشک خودداری کرده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    2 5
    حق دارن خودکشی کنن. از ترسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس