کد خبر 995610
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
محمد ایمانی

سفر هیئت ایرانی به نیویورک و برخی مواضع و ملاقاتها بهانه ای شد تا شبکه رسانه ای سازمان یافته، مجددا در توهم مذاکره و رونق اقتصاد از طریق واگذاری امتیاز به دشمن بدمد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

۱- اگر ببینید کسانی می خواهند فرد در حالِ ترک اعتیاد را دوباره به عادت ناپسند قبلی برگردانند، چه حالی پیدا می کنید؟ جز بیزاری و انزجار؟! مردم و فعالان اقتصادی که به توهم رونق از طریق توافق با غرب شرطی شده بودند، ماه هاست بر اساس تجربه، قید امید به غرب را زده اند. اما...


۲- درست در زمانی که یک اجماع عمومی درباره لزوم دل کندن از دشمن و اتکا به ظرفیت های بزرگ خود در حال شکل گرفتن است، جریان رسانه ای متظاهر به حمایت از دولت (آلوده به نفوذ) می کوشد مجددا مردم نا امید از غرب را به مذاکره در بن بست امیدوار کند!


۳- سفر هیئت ایرانی به نیویورک و برخی مواضع و ملاقاتها بهانه ای شد تا شبکه رسانه ای سازمان یافته، مجددا در توهم مذاکره و رونق اقتصاد از طریق واگذاری امتیاز به دشمن بدمد. آیا خیانت این طیف، کمتر از ساقیانی است که سود خود را در بازگرداندن آسیب دیدگان، به دامن اعتیاد می بینند؟


۴- فردا اگر این مذاکرات به بن بست خورد - که همین حالا هم در بن بست بی منطقی و زورگویی غرب گرفتار است- مسئولیت نا امیدی دوباره و شوک منفی ناشی از آن بر عهده چه کسانی است؟


۵- آیا دود همین سوء تدبیر، قبل از هر کس در چشم دولتمردانی نمی رود که طی یک سال اخیر تلاش کرده اند به اقتصاد ثبات ببخشند و اثر روانی تحریم ها را به طور نسبی مهار و تخلیه کنند؟ چه کسانی از این شرطی سازی مسموم و رخوت زا سود می برند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس