کد خبر 9956
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۰

آيا آينده بازي هاي جنگي و نبردهاي تن به تن، چيزي جز تعقيب و گريز خواهد بود؟

بنا به نظر "تر هيد"، طراح ارشد شرکت گواريلا، ژانر بازي هاي تک تير انداز، ديگر از سطح بازي هاي تعقيب و گريزي گذشته است.
"هيد" در مصاحبه با سايت GamesIndustry.biz، اظهار کرده است که ژانر بازي هاي تک تيراندازي را گسترده تر از اين مي بيند. طراحان بازي ها به جاي اينکه به کاربر اجازه دهند با روالي معمول و از طريق روش هايي ساده، بازي را به پايان برسانند، بيشتر به سمتي سوق پيدا کرده اند که با کمک گرفتن از شرکت هاي بازي سازي ديگر، پيکارهاي بيشتري را شامل شوند و به کاربر اجازه دهند که ماجراجويي هاي بيشتري را تجربه کنند.
"هيد" افزوده است: "اين آغاز ممکن است با وارد کردن ژانرهاي ديگر و استفاده از ژانرهاي تلفيقي آغاز شود. به عنوان مثال کمک گرفتن از بازي سازها در زمينه ماشين، نشانه هايي از اين واقعيت است."
"هيد" مي گويد که براي ادعايش دلايل قانع کننده اي دارد. شرکت او که داراي حق امتياز بازي "ناحيه کشتار" (KillZone) است، قصد دارد با کمک گرفتن از ژانرهاي ديگر، نسخه سوم اين بازي را با حال و هوايي متفاوت عرضه کند.
اينکه او در اين راه موفق خواهد شد يا نه، هنوز مشخص نيست. آنچه واضح است اين است که بازي هاي تک تيرانداز، اين روزها حرف اول را در بين بازي ها مي زنند.
به عنوان مثال سال قبل، Call of Duty و Modern Warfare 2رکورد فروش اين حوزه را جابجا کردند. به نظر مي رسد Call of Duty با پشت سر گذاشتن Modern Warfare 2، باز هم بي رقيب بودن اين ژانر را در فروش، به همگان اثبات خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس