کد خبر 995371
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
خودرو نمایه

معاون فنی و امور گمرکی گمرک گفت:گمرک موظف است لیست کالاهای متروکه را به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کند اما دو پیشنهاد درباره این خودروها به وزارت اقتصاد و دولت ارائه شده است.

به گزارش مشرق، مهرداد جمال ارونقی در مصاحبه‌ای با شبکه خبر گفت: با به پایان رسیدن مهلت ترخیص خودروها در تاریخ ۱۶ تیر ۹۸، هنوز ۳۴۰ دستگاه خودرو نتوانسته اند پروانه الکترونیکی گمرکی دریافت کنند و ترخیص شوند و ۱۰۴۸ خودروی سواری علی رغم اینکه برای آنها پروانه هم صادر شده صاحبانشان موفق نشده اند کالای خود را از گمرکات خارج کنند و طبق قانون گمرکات موظف است این کالاها را متروکه اعلام کند. 

بیشتر بخوانید:

تعهدات معوقه برخی از محصولات ایران خودرو به روز شد

وی گفت: دو پیشنهاد ما درباره این خودروها به وزارت امور اقتصاد و دارایی و متعاقب آن به دولت ارائه داده ایم؛ یکی این که اجازه خروج به ۱۰۴۸ دستگاه خودرو طبق مصوبه بدهند و آنها ترخیص شوند، دوم این که گمرک موافقت خودش جهت تمدید مجدد مصوبه ای که بر اساس آن سایر خوروهایی که اظهار نشده اند و عملیات گمرکی آنها انجام شده، اعلام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    1 0
    خیلی کار بدی است که علیه فرمایش رهبر فرزانه عمل میکنید و اقتصاد اروپا و امریکا و چین را رونق میدهید با این اجناس غیر ضرور و بیخود. هر چند اصل قضیه ابخام دارد که با اینکه خلاف فرمایش اقدام میشود ولی چرا کسی پیگیری تخلف اجرا شده را نمیکند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس