کد خبر 994960
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
سرتیپ دوم عباس فرج پور

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش گفت: جوانان ایران با تأسی از شهدا و دفاع مقدس همیشه نقش‌آفرین هستند.

به گزارش مشرق، سرتیپ دوم عباس فرج‌پور به مناسبت هفته دفاع مقدس در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه ورامین که با حضور مسؤولین شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه همگانی است که از ولایت‌فقیه پشتیبانی کرده و گوش به‌ فرمان نایب امام زمان (عج) باشیم.

 وی افزود: پیروزی در دوران هشت سال دفاع مقدس از عنایت و لطف خداوند بود که نصیب ایران اسلامی شد.

بیشتر بخوانید:

حماسه هفته دفاع مقدس در توییتر +تصاویر

سومین سرجنگی خرمشهر چه ویژگی‌هایی دارد؟+عکس

فرج پور با اشاره به تهاجمات مختلف علیه کشورمان در سال‌های اخیر، بیان کرد: امروز دشمن در جنگ نرم و تحریم‌های ظالمانه اعتقادات و باورهای دینی ما را هدف قرار داده است و درصدد تضعیف آن‌هاست و ما باید با بصیرت و هوشیاری در راستای خنثی کردن توطئه‌های آن‌ها حرکت کنیم.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: مسیر حرکت را ولایت مشخص می‌کند، هر چه فرمان و دستور از طرف ولی‌فقیه باشد ملت فقط اطاعت خواهند کرد.

وی با اشاره به ۸ سال دفاع مقدس، تأکید کرد: درواقع جنگ تحمیلی و ۸ سال مقاومت در برابر دشمنان، تجلی ولایت مداری بود و ما در زمان جنگ با کمترین امکانات نظامی توانستیم در برابر کشور عراق که از طرف دشمنان حمایت مالی و تجهیزات نظامی می‌شد ایستادگی کنیم.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: هفته دفاع مقدس هفته تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب است و همین برنامه‌ها هیچ فاصله‌ای بین مردم و مسؤولین ایجاد نخواهد کرد و با ایجاد همدلی و وحدت در راستای پیشرفت اهداف والای کشورمان با تأسی از ولایت‌فقیه گام خواهیم برداشت.

فرج پور گفت: اگر کشور آمریکا فقط حرف می‌زند و حرکتی انجام نمی‌دهد به خاطر اقتدار نیروهای مسلح ایران است.

وی در پایان تصریح کرد: جوانان امروز با تأسی از شهدا و دفاع مقدس همیشه نقش‌آفرین هستند و جوانان راه شهادت را باروحیه جهادی در مواقع حساس به پای کار می‌آیند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس