کد خبر 994599
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
میزان عیدی مددجویان بهزیستی اعلام شد

صبح امروز ۴ نفر از کارکنان سازمان بهزیستی کشور برای پاره‌ای از توضیحات توسط عوامل اطلاعاتی بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، مسعود آسیما، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، با اشاره به بازداشت ۴ نفر از کارکنان سازمان بهزیستی اظهار کرد: صبح امروز ۴ نفر از کارکنان سازمان بهزیستی کشور برای پاره‌ای از توضیحات توسط عوامل اطلاعاتی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی طرح جامع مسکن را متوقف کردند؟/ اطلاعات غلطی در مورد مسکن مهر دادند

وی در پاسخ به این پرسش که اتهامات این افراد چه بوده است، گفت: اطلاعات دقیقی از اتهامات‌شان نداریم، ولی اتهامات آنها اخلاقی نبوده ولی اطلاعات دیگری از این موضوع نداریم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: طبق اطلاعاتی که به دستمان رسیده است، اتهامات این افراد مربوط به گذشته و دورانی است که در یکی از استان‌ها مسئولیت داشته‌اند.

آسیما تاکید کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملزم به رعایت قوانین و مقررات است و ما از شفافیت استقبال می‌کنیم.

وی گفت: همانطور که گفته شد اتهامات این ۴ نفر مربوط به گذشته و دوران مسئولیت‌شان در یکی از استان‌هاست و در زمان دستگیری ۳ نفر آنها در ستاد بهزیستی کشور و نفر چهارم در یکی از استان‌ها مشغول به کار بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مردم IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    0 0
    حتما به بهزیستی هم رحم نکردند
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    2 0
    بهزیستی استانها در صدور مجوزهای مهدهای کودک برای کانی که مضر به احوال پرورشی کودک هستند مرتکب اشتباهات جبران نا پذیری شده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس