کد خبر 994571
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
پرسپولیس نمایه

باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ هواداران پرسپولیس بار دیگر نشان دادند حمایت از تیم محبوبشان، بخش لاینفک از برنامه‌ها و تفکرات آنها است. باشگاه پرسپولیس قطعا در هر دوره و زمانی به این حضور و عزم جزم می‌بالد و بابت این تدارک برای حمایت از سرخپوشان برای دربی، قدردان هواداران و سپاسگزار خدای متعال هستیم.

بیشتر بخوانید:

سرخ‌ها درخواست بلیت کردند

گزارشگر شهرآورد ۹۰ مشخص شد

تردیدی نیست که باقیمانده بلیت‌های این مسابقه تا قبل از پایان مهلت در ساعت ۶ صبح فردا یکشنبه توسط هواداران خریداری خواهد شد و این مساله انگیزه‌ای مضاعف برای تلاش بیشتر اعضای تیم فوتبال پرسپولیس است که با تمام وجود می‌خواهند دوستداران وفادار خود را با شادی و لب‌های خندان از ورزشگاه روانه کنند. عزم جزم هواداران، همه ما را مصمم‌تر از قبل کرده است.

همچنین از هواداران دعوت می‌کنیم با توجه به استقبالی که از این بازی خواهد شد به عوامل برگزاری مسابقه در برقراری هر چه بیشتر نظم کمک کنند.

ضمن آنکه از هواداران می‌خواهیم مانند همیشه با نهایت احترام نسبت به عوامل برگزاری مسابقه و تیم داوری برخورد داشته باشند و امیدواریم داور مسابقه هم از ستاره‌های اصلی این مسابقه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس