کد خبر 994569
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
بانوان هوادار تیم ملی

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حضور بانوان در شهر آورد ۹۰ پایتخت، گفت: پیش بینی برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی انجام نشده است.

به گزارش مشرق، سردار " حسین رحیمی" در جمع خبرنگاران بیان داشت: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به سرویس مدارس انجام شده چرا که سرویس مدارس ارتباط زیادی با امنیت فرزندان و دانش آموزان ما دارد لذا باید ایمنی آن‌ها جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

چند نکته درباره دختر آبی +فیلم

جزئیات ورود بانوان به آزادی در بازی ایران و کامبوج

وی با تاکید بر نقش پررنگ مدیران مدارس در حوزه سرویس مدارس، گفت: مدیران مدارس باید در چند مورد از جمله صلاحیت رانندگان سرویس اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه خودروی سرویس مدارس با توجه به مبالغ کلانی که پرداخت می‌شود باید از ایمنی و سلامت کامل برخوردار باشد، بیان داشت: در حوزه نظارت به طور جد پیگیر این موارد هستیم و آموزش را نیز با جدیت دنبال می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، هدف از برگزاری رزمایش "مهر ایمن، شهر ایمن" را هم افزایی و ایجاد آمادگی هر چه بیشتر عنوان و بیان کرد: با اقتدار و نظم، فضا برای فراگیری علم و دانش و آموزش ایجاد خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری شهرآورد ۹۰ در تهران با اشاره به اینکه برای این شهرآورد پیش بینی حضور بانوان نشده، اعلام کرد: بلیت فروشی این بازی به صورت الکترونیک انجام خواهد شد و همه علاقمندان باید بلیت‌های خود را به صورت الکترونیک تهیه کنند.

سردار رحیمی گفت: هیچ پیش بینی برای فروش بلیت در ورزشگاه نشده و همه علاقمندان پس از تهیه بلیت همراه کارت ملی خود به ورزشگاه مراجعه کنند قطعا ازدحام مقابل درب ورزشگاه توسط افرادی که بلیت تهیه نکردند، سودی ندارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    8 2
    خخخخ
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
      0 2
      پروانه سلحشوری و علی مطهری باهم خودسوزی اعتراضی کنند
  • مجتبی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    0 0
    احمق ها
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    1 0
    فوتبال ایران باید تعلیق بشه تا مرم بیکار بمونن بیفتن به جونتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس