کد خبر 994533
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کالدرون

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اظهاراتی که در نشست خبری پیش از بازی با استقلال داشت به نوعی جنگ در دربی را از همین امروز آغاز کرد.

به گزارش مشرق، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار کننده نودمین دربی خواهند بود. نشست خبری این مسابقه با حضور آندره استراماچونی سرمربی استقلال و گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس برگزار شد.

ابتدا کالدرون پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود. خبرنگاری در جریان نشست خبری سرمربی سرخ ها از کالدرون سئوالی در خصوص تاثیر غیبت شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی از ترکیب استقلال در بازی فردا سئوالی پرسید. کالدرون که می توانست با یک پاسخ ساده از کنار این سئوال عبور کند، هوشمندانه مسیر مصاحبه را به سمتی برد که آغاز کننده جنگ روانی علیه تیم حریف باشد.

کالدرون در پاسخ به این سئوال مشکلات مالی پرسپولیس را به رخ خبرنگاران کشید و اعلام کرد که وزارت ورزش از تیم استقلال حمایت می کند. این مربی همچنین مدعی شد که شیخ دیاباته مهاجم فعلی استقلال را می خواسته است ولی این بازیکن به خاطر عدم توان مالی پرسپولیس راهی استقلال شده است. وی همچنین تاکید کرد که استقلال مدام از داوری ها شکایت می کند.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی پاسخ کالدرون را داد

کالدرون: دیاباته را من می‌خواستم/ خارجی گران برای یک تیم است و ارزانش برای ما!

دقایقی بعد آندره استراماچونی به جای کالدرون روبروی خبرنگاران نشست و خبرنگاری از وی در خصوص اظهارات کالدرون سئوال پرسید. سرمربی ایتالیایی استقلال ابتدا سعی کرد با جملاتی نظیر «به کالدرون احترام می گذارم چون از من بزرگتر است و مربی مشهوری است» آرامش خود را حفظ کند اما ناخواسته وارد جنگی شد که مربی آرژانتینی آتشش را روشن کرده بود.

استراماچونی در ادامه گفت: «نمی دانم چرا  دائما درباره تیم های دیگر صحبت می کنند جز تیم خودشان.  پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و بازیکنانی با قیمت بالا دارد. آنها بیشترین پرداختی و دستمزدها را نسبت به بقیه تیم ها دارند ... وقتی دیاباته را خواستیم کالدرون مربی پرسپولیس نبود.»

شاید بتوان این بخش از اظهارات دو مربی را مهمترین و برجسته ترین قسمت های این نشست خبری دانست. البته با بررسی صحبت های استراماچونی مشخص می شود دیاباته زمانی به استقلال پیوست که کالدرون سرمربی پرسپولیس بوده است ولی باید دید سرنوشت نتیجه بازی حساس فردا بعد از این آغاز این جنگ «خارج از زمین» چه خواهد شد؛ بخصوص اینکه کالدرون از تجربه بیشتری در مربیگری برخوردار بوده و با این فضاها آشنا است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    1 0
    دمش گرم ... کالدرون رو له کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس