کالدرون

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گزینه‌ای که ما برای پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی خریدیم، نهمین گزینه من بود و البته ارزان، امیدوارم آقایان بیشتر از این شکایت نکنند و مثل ما مسئولیت را بپذیرند.

به گزارش مشرق، گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال در خصوص این بازی و وضعیت تیمش گفت: در واقع این یک افتخار است که من اینجا هستم تا قبل از دربی صحبت کنم. همان قدر که این بازی در داخل کشور مهم است، در سطح جهانی هم مهم است. به عنوان کسی که سال‌ها در فوتبال بودم این بازی به نظرم بازی مهمی است و ما آماده این بازی هستیم و خیلی شوق و اشتیاق داریم که فردا بازی را ببریم.

*‌ زمان می‌خواهیم تا به پرسپولیسی که دوست دارم، برسیم

وی در پاسخ به این سوال که استراتژی تیمش برای مسابقه فردا چیست، ممکن است پرسپولیس برای نباختن وارد مسابقه شود، گفت: برای من بازی هجومی باید یک بازی متعادل باشد. از وقتی لیگ شروع شده گل‌های کمی زده‌ایم و اگرچه در بازی آخر پرسپولیس بهتر از حریفش بازی کرد اما اعتقاد دارم هنوز به زمان بیشتری نیاز داریم. هنوز فرصت می‌خواهیم تا به پرسپولیسی که دوست داریم برسیم. فوتبال هجومی فوتبالی است که در مقابل حریف تعادل داشته باشد. من همان قدر که به تیم استقلال احترام می‌گذارم، به همان اندازه به تیم‌های دیگر هم این احترام را خواهم گذاشت. بازی با تیم‌های بزرگ این قابلیت را به شما می‌دهد که بتوانید باز بازی کنید. من امیدوار هستم فردا شاهد یک فوتبال هجومی در سطح فوتبال ایران باشیم. 

* سید جلال در داخل و بیرون از زمین الگوی خوبی است

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص غیبت سید جلال حسینی در بازی فردا تصریح کرد: سید یک بازیکن بزرگ چه در داخل و چه در خارج از زمین است و او همیشه در کنار ما قرار خواهد داشت؛ چراکه الگوی خوبی برای بازیکنان است و همیشه به ما کمک می‌کند.

* برای گل زدن نیاز به بازی‌سازی بهتر داریم

کالدرون در خصوص اینکه جونیور و علیپور تا اینجا عملکرد خوبی نداشته‌اند و چه برنامه‌ای برای خط دفاع استقلال دارید،‌ اظهار داشت: همان طور که قبلا گفتم ما برای گلزنی نیاز به بازی‌سازی بهتری داریم، البته مسئولیت بیشتری روی دوش مهاجمان است. باید سایر خط‌های عقب زمین مثل هافبک‌ها بهتر بازی کنند و ما باید روی این مسئله کار کنیم تا بهتر شویم. وقتی تیم خوب بازی می‌کند، احتمال گلزنی هم بیشتر می‌شود اما برای زدن گل زودهنگام تا اینجا مشکل داشتیم.

بیشتر بخوانید:

پیام شفر در آستانه دربی 90

* می‌خواستم دیاباته را به پرسپولیس بیاورم ولی باشگاه پول نداشت

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه نشست خبری در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلالی‌ها دیاباته،‌ اسماعیلی و... در بازی فردا در اختیار ندارند،‌گفت: از روزی که در ایران حضور پیدا کردم مدام می‌گویند استقلال مشکل دارد و یا مثلا از داور شکایت می‌کنند یا می‌گویند ما مصدوم داریم! اگرچه به حرف من گوش نکردند ولی استقلال 7 بازیکن جدید گرفته و دو خارجی گران‌قیمت در اختیار دارد اتفاقا من می‌خواستم دیاباته را به پرسپولیس بیاورم ولی باشگاه پول نداشت.

* وقتی تیمی 3 بار قهرمان شود به فرزند دیگر کمک می‌کند تا او هم قهرمان شود!

کالدرون تاکید کرد: وقتی تیمی سه بار قهرمان می‌شود،‌ طبیعی است که به فرزندان دیگر فوتبال ایران کمک بیشتری شود و ممکن است به یک فرزند بیشتر از بقیه کمک شود تا آنها هم قهرمان شوند.گزینه‌ای که ما برای پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی خریدیم، نهمین گزینه من بود و البته ارزان. امیدوارم آقایان بیشتر از این شکایت نکنند و مثل ما مسئولیت را بپذیرند و مرتب داور را محکوم نکنند.

* بیرانوند را در بازی قبل نداشتم ولی شکایتی نکردم

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: همان طور که ما سید جلال را در بازی فردا نداریم، استقلال هم تعدادی بازیکن ندارد اما بازیکنان جایگزینی دارد که به جای غایبانشان استفاده کنند. ما در بازی آخر بیرانوند را نداشتیم ولی من اصلا شکایت نکردم. چون معتقدم مسئولیت تیم بزرگی را قبول می‌کنید، باید آن مسئولیت را بپذیرید.

* بازیکن خارجی گران برای یک تیم است و خارجی ارزانش برای پرسپولیس!

خبرنگاری گفت شما اشاره کردید که مسئولان به یک فرزند بیشتر از بقیه کمک می‌کنند تا آنها هم قهرمان شوند، آیا منظور شما استقلال است که کالدرون پاسخ داد: منظور من این است که تیم‌های زیادی در ایران حضور دارند که وزارت ورزش باید به آنها کمک مالی کند. طبیعی است که این کمک مستقیم صورت بگیرد، ولی فکر می‌کنم شما خودتان متوجه منظور من شدید و همه چیز خیلی واضح است. بازیکن خارجی گران برای یک تیم است و خارجی ارزان برای ما. وقتی چیزی واضح است دیگر در موردش از من سوال نکنید. 

* برای دربی سورپرایز ندارم

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در باره اینکه آیا برای دربی فردا مقابل استقلال سورپرایزی دارد یا نه، تصریح کرد: برای فردا سورپرایزی ندارم هرچند که در دربی کسی از قبل برنده نیست و ما هم سورپرایزی نداریم. من سال‌ها در سطح بین‌المللی فعالیت کردم اما برای بازی فردا سورپرایزی ندارم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    4 3
    این نرسیده زر زر رو شروع کرد، 8 میلیارد بیرانوند رو نمیگه
  • CA ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    0 2
    بیرانوند اگه خارج از ایران بازی کنه به نظر این کامنت گذار کمتر از هشت میلیارد دستمزد داره! برای نگه داشتنش مبلغ خیلی زیادی نیست به نظرم. مگه الان همین سردار دستمزدش چند برابر بیرانوند نیست. آیا تعداد مهاجم خوب بیشتر هست یا دروازه بان خوب! در ضمن تفاوت قائل شدن وزارت ورزش تاکنون خیلی رسانه ای نشده ولی بنظرم بایستی سیاستهای غلط این وزارت رسانه ای شود تا همه ببینند که پرسپولیس فرزند ده ام وزارت ورزش نیست شاید از نگاه آنها فرزند سرراهی باشه!
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
      2 0
      آخ آخ آخ دلم سوخت .بیاید یه گلریزون براش بگیرین.ننه من غریب بازی، از حفظ کردن بازیکنای پیروزی تو این چند سال و ثبات تیمی و فراری دادن بازیکنای استقلال با ندادن پول مثل تیام پاتوسی و ساختن هرسال یه تیم که تا میان هماهنگ شن تیم سوگلی قهرمان شده معلومه کی فرزند سرراهیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس