عزاداری قوم بنی اسد در کربلا

رئیس فرهنگ‌سرای رسانه از برپایی مراسم عزاداری «جلوه حسین(ع)» با حضور اهالی رسانه و فرهنگ با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این فرهنگ‌سرا خبر داد.

به گزارش مشرق، همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش، مهدی محمدی رئیس فرهنگ‌سرای رسانه از برگزاری مراسم عزاداری با حضور اهالی رسانه و فرهنگ خبر داد و گفت: مراسم عزاداری «جلوه حسین(ع)» همزمان با ماه محرم در روزهای سه‌شنبه دوم، چهارشنبه سوم و پنجشنبه چهارم مهر ماه از اذان مغرب در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود و از اصحاب رسانه و فرهنگ برای حضور در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

 وی با اشاره به جزئیات این مراسم عزاداری عنوان کرد: حجت‌الاسلام رضا غلامی مدرس حوزه و دانشگاه و حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور سخنرانان ویژه‌برنامه «جلوه حسین(ع)» خواهند بود.
 
رئیس فرهنگ‌سرای رسانه ادامه داد: شعرخوانی شاعران آیینی از دیگر بخش‌های مراسم خواهد بود و مرتضی امیری اسفندقه، احمد علوی، احمد بابایی، سید محمدجواد شرافت، حامد خاکی، سجاد شاکری، نغمه مستشار نظامی و فاطمه بیرامی در شب اول، محمود حبیبی کسبی، حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی، علی داودی، حسین صیامی، پیمان طالبی، فریبا یوسفی و افسانه غیاثوند در شب دوم و سید حمیدرضا برقعی، سعید بیابانکی، قاسم صرافان، حامد عسکری، عباس محمدی، فاطمه افشاریان و نفیسه سادات موسوی در شب سوم برای حاضران شعرخوانی می‌کنند.
 
وی اظهار کرد: برپایی نماز جماعت مغرب و عشا، قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و مداحی توسط مداحان اهل بیت(ع) از دیگر بخش‌های مراسم عزاداری «جلوه حسین(ع)» خواهد بود.
محمدی در پایان از تمامی اهالی رسانه و فرهنگ دعوت کرد در این مراسم که عرض ارادت اهالی فرهنگ و رسانه به آستان حضرت سیدالشهدا(ع) است، شرکت نمایند.
 
فرهنگ‌سرای رسانه در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس