کد خبر 994489
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰
چالشی برای عکس‌های هوایی با تجهیزات کاری!

طی روزهای اخیر چالشی به راه افتاده که خیلی زود جهانی شد. در این چالش یکی از سرویس دهندگان خدمات اضطراری همراه با تجهیزات خود عکسی هوایی را منتشر می‌کند!

به گزارش مشرق، اخیرا پرسنل یک دپارتمان آتش‌نشانی در هلند با تمام تجهیزات خود عکسی هوایی را منتشر کردند که این اتفاق باعث به وجود آمدن یک موج بین المللی در صنف‌ها و دپارتمان‌های دیگر دنیا شد، حالا دیگر عکس‌های هوایی را از اورژانس‌ها گرفته تا اتاق عمل و ایستگاه‌های مختلف آتش نشانی می‌توانستیم ببینیم.

 حالا در شبکه‌های اجتماعی هشتگی با نام  Tetris challenge (چالش آزمایشگاهی) به راه افتاده و افراد مختلف عکس‌های‌شان را منتشر می‌کنند و در آن‌ها شوق پرسنل صنف‌های مختلف را می‌بینیم که تجهیزات و ابزارشان را به تصویر می‌کشند.

بیشتر بخوانید:

حرفشان هم این است که «اگر همیشه می‌خواستید بدانید که چه چیزی در یک ماشین گشت‌زنی وجود دارد، این هشتگ را سرچ کنید!» حالا می‌دانید که مخروط‌های ترافیکی، جارو، دو قبضه اسلحه دستی و ده ها قطعه قطعه دیگر از سرویس های خدمات اضطراری در این ماشین‌ها پیدا می‌شود.

این هشتگ خیلی زود بین مردم کشورهای دیگر هم داغ شد، سوییس، سنگاپور و آلمان نیز به این چالش پیوستند که در ادامه برخی از تصاویر منتشر شده در این هشتگ را می‌توانید ببینید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس