کد خبر 994328
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
اشپیتیم آرفی

اشپیتیم آرفی مهاجم اسبق پرسپولیس چند سالی است فوتبال را کنار گذاشته و حالا به عنوان کارشناس حتی به برنامه‌های تلویزیونی می‌رود.

به گزارش مشرق، او زبان فارسی را به شکل شیرینی صحبت می کند و با همه کلمات و جملات ما آشناست؛ به همین علت صحبت کردن با این پیشکسوت هم شیرین و هم برای خبرنگاران، ارتباط گرفتن با او کار سختی نیست. آرفی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: «کسب دو پیروزی در ابتدای فصل می‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان را چند برابر کند. فکر می کنم اگر استرس  ایجاد شده روی سکوهای ورزشگاه یادگارامام تبریز نبود، پرسپولیس می توانست حتی در تبریز هم به یک تساوی یا شاید پیروزی برسد. با این حال نباید نسبت به اتفاقات آینده ناامید بود. تیم پرسپولیس با قدرت راه خود را  ادامه خواهد داد و مطمئنم باز هم در این فصل قهرمان لیگ می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

مشکلات فنی استقلال و پرسپولیس از نگاه مهاجرانی

او در مورد پست تخصصی خود که بازی در خط حمله بود و حالا یکی از نقاط ضعف پرسپولیس به شمار می‌رود، افزود: «من هم معتقدم پرسپولیس در بازی هایش خیلی کم گل می زند یا برای گلزنی، کارش سخت می شود که این موضوع می تواند یک نقطه ضعف برای هرتیمی باشد ولی با نظریه کالدرون موافقم. او می گوید مهاجم های تیم به اندازه کافی تغذیه نمی شوند. من هم می‌گویم بله کاملاً درست است چون وقتی مهاجم، توپ خوب نداشته باشد نمی‌تواند کار خاصی انجام بدهد. البته در بازی با صنعت نفت آباداندیدیم که علی علیپور چند بار صاحب فرصت شد ولی نتوانست گل بزند. او باید از این موقعیت ها استفاده کند.»

آرفی در نهایت گفت: «برای علیپور آرزوی موفقیت می‌کنم چون بازیکن بسیار خوبی است. فکر می‌کنم او سوپرایز دربی باشد زیرا تجربه گلزنی به استقلال را دارد و پرسپولیس با گل های این بازیکن، استقلال را شکست داده است. علیپور نقش موثری در سه قهرمانی اخیر پرسپولیس داشته و باید هرچه زودتر خودش را پیدا کند. فکر می‌کنم او نیاز به زمان بیشتری دارد ولی برای یک مهاجم، هرلحظه از یک بازی زمان مهمی به شمار می رود. علیپور با یک گل هم می تواند دوباره به روزهای خوب خود برگردد.»

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    3 9
    حروم کنندگان بیت اامال
    • po IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
      5 2
      چه ربطی داشت؟چرا چرت میگی.
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    2 5
    تو سرخط خبر تنها واژه " برای" فارسی است و بقیه انگلیسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس