کد خبر 994265
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
برترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۱۹ را بشناسید+ تصاویر

با توجه به آنکه خیل عظیمی از کاربران در جهان خواهان و طرفدار گوشی‌های هوشمند اندرویدی هستند، کارشناسان در تلاشند بهترین محصولات موجود در بازار را معرفی کنند.

به گزارش مشرق، گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید همواره از سوی کاربران و علاقمندان به موبایل مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است و همانطور که آمار و گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد، سهم بسیار بیشتری نسبت به گوشی‌های آیفون مبتنی بر سیستم‌عامل‌های دیگر را در بازارهای فروش موبایل به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

همه آنچه که باید از اختراع جدید اپل بدانید! +عکس

بر اساس گزارش وب سایت سی‌نت، گزارش زیر به مرور برخی از بهترین گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید که به انتخاب کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه فناوری بوده است، می‌پردازد:

۱. گلکسی نوت ۱۰ پلاس

از برجسته‌ترین قابلیت‌های این گوشی جدید و پرچمدار می‌توان به صفحه نمایش ۶.۸ اینچی آمولد، ۱۹۶ گرم وزن، مجهز به سیستم عامل نسخه اندروید ۹، پردازنده مرکزی ۸ هسته ای، حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم، دوربین چهارگانه ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

به عقیده کارشناسان و تحلیلگرانی که این فهرست را تنظیم کرده اند، این گوشی هوشمند و پرچمدار تمامی ویژگی و قابلیت‌های جدید و موردنظر کاربران موبایل را در کنار یکدیگر دارد.

برترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۱۹ را بشناسید+ تصاویر

۲. گوگل پیکسل ۳

گوشی‌های توسعه داده شده توسط شرکت گوگل که سری گوشی‌های پیکسل نام دارند، از سوی کاربران موبایل به شدت مورد استقبال قرار گرفته‌اند چراکه بسیاری از آن‌ها بر این باورند که نسخه اصلی و خام سیستم عامل اندروید تنها بر روی گوشی‌های پیکسل گوگل قابل دسترسی است و استفاده از آن لذت بسیار بیشتری برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

از نظر کارشناسانی که این گزارش را تهیه کرده‌اند، این گوشی در میان گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار، به بهترین دوربین موبایلی مجهز شده است و به کاربرانش اجازه می‌دهد عکس‌های با کیفیتی را برای خود ثبت کنند.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل از گوشی‌های گوگل می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی دوگانه ۸ مگاپیکسلی، ۱۴۸ گرم وزن، نسخه اندروید ۹، پردازنده مرکزی ۸ هسته ای، حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

برترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۱۹ را بشناسید+ تصاویر

۳. گلکسی اس ۱۰‌ای

از نظر این کارشناسان گوشی پرچمدار گلکسی اس ۱۰‌ای با توجه به قابلیت‌های پیشرفته‌ای که داراست، صرفه اقتصادی بسیار بالایی دارد و کاربران قادر خواهند بود تمامی ویژگی‌های یک گوشی هوشمند پرچمدار را با قیمت مناسبتری خریداری و استفاده کنند.

از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی، دوربین ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسلی، باتری ۳۱۰۰ میلی آمپرساعتی، ۱۵۰ گرم وزن، اندروید ۹، حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۱۲۸ گیگابایتی در کنار حافظه رم ۶ یا ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

برترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۱۹ را بشناسید+ تصاویر

۴. گوگل پیکسل ۳ A

به عقیده این کارشناسان، گوشی پیکسل ۳ A گوگل نیز کیفیت دوربین بسیار خوب و قابل قبولی دارند با این تفاوت که از قیمت بسیار پایین تری برخوردارند و کاربران قادر خواهند بود با صرف هزینه کمتری به قابلیت‌های موردنظر و کیفیت عکاسی بالایی دسترسی پیدا کنند.

برترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۱۹ را بشناسید+ تصاویر

۵. وان پلاس ۷ پرو

این گوشی هوشمند نیز قابلیت‌هایی نظیر صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی، دوربین سه گانه ۴۸، ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد.

برترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۱۹ را بشناسید+ تصاویر

۶. موتورولا موتو جی۷

این گوشی نیز به عنوان یکی از گوشی‌های جدید و پرچمدار مقرون به صرفه از سوی این کارشناسان معرفی شده است که به کاربران امکان بهره مندی از بهترین قابلیت‌های گوشی‌های جدید را می‌دهد.

برترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۱۹ را بشناسید+ تصاویر

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    14 0
    فقط نوکیا 1100
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    1 2
    همه می دانند که گوشی پرچمدار بهترین گوشی ها هستند
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    0 0
    مرجع این انتخاب کیه اونوقت؟
  • Hadis IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    0 1
    Nokia3چطوره؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس