ترامپ نمایه

استاد روابط بین الملل در دانشگاه لنکستر انگلیس اظهار داشت: آمریکا برای مذاکره با ایران خودش شرط می گذارد، خودش شرط ها را بر می‌دارد و هر جور دلشان می خواهد ادعا می کنند حاضر به مذاکره هستند!

به گزارش مشرق، اظهارات ضدونقیض مقامات ایالات متحده در خصوص مذاکره با ایران مدت هاست که به سوژه رسانه ها تبدیل شده و بسیاری از کارشناسان به سیاست آشفته آمریکا در این زمینه معترف هستند.

علم صالح، استاد روابط بین الملل در دانشگاه لنکستر انگلیس و کارشناس شبکه ایران اینترنشنال در خصوص پیش شرط های آمریکا برای مذاکره با ایران اظهار داشت: آمریکا برای مذاکره با ایران خودش شرط می گذارد، خودش شرط ها را بر می دارد و هر جور دلشان می خواهد ادعا می کنند حاضر به مذاکره هستند!

بیشتر بخوانید:

ایرانی که کارتر را ساقط کرد ترامپ را هم ساقط می‌کند

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب صبح امروز در خصوص مواضع متفاوت مقام‌های آمریکایی پیرامون موضوع مذاکره اظهار داشتند: گاهی می‌گویند مذاکره بدون پیش‌شرط، گاهی نیز می‌گویند مذاکره با ۱۲ شرط. اینگونه سخنان یا ناشی از سیاست آشفته آنها است و یا ترفندی برای سردرگم کردن طرف مقابل. البته جمهوری اسلامی سردرگم نمی‌شود، چرا که راه ما روشن است و می‌دانیم چه می‌کنیم.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس