کد خبر 993646
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
حمید سوریان

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: چند کشتی گیرمان را به خاطر آسیب دیدگی در این مسابقات نداشتیم که ان شاءالله از دل یک رقابت خوب در ۱۰ ماه باقی مانده تلاش خواهیم کرد تا در المپیک شاهد روزهای خوبی باشیم.

به گزارش مشرق، حمید سوریان بعد از چهارمی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان گفت: حقیقتا از دلاوری برخی از بچه‌ها خیلی لذت بردم. آنها با همه توان‌شان تلاش کردند. بضاعت کشتی فرنگی ما امروز همین است. با توجه به جوانگرایی که اتفاق افتاد و اینکه مسابقات قبل از المپیک بود تحلیل ما کسب دو سهمیه المپیک بود که به سه رسید. ضمن اینکه تیم ما سال گذشته یازدهم جهان شده اما اینجا به مقام چهارم رسیدیم و این پیشرفت محسوسی است.

بیشتر بخوانید:

پایان کار شاگردان بنا با ۳ برنز و کسب عنوان چهارمی

وی ادامه داد: مردم ما می‌دانند وضعیت کشتی ما در سال‌های گذشته خوب نبوده، ان شاءالله برنامه ریزی خوبی برای المپیک ۲۰۲۴ داشته باشیم تا شاهد اتفاقات خوب باشیم. با همت همین بچه‌ها در المپیک ۲۰۲۰ هم می توانیم شاهد دلاورری‌شان باشیم.

دارنده ٧ مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک در مورد اینکه "از کشتی‌های کدام ملی‌پوش شگفت زده شده"، خاطرنشان کرد: بچه‌های جوانی که موفق به کسب مدال شدند کار خیلی بزرگی کردند چون جهانی پیش از المپیک بود و همه بضاعت کشتی دنیا در آن حضور داشتند. علیرضا نجاتی به معنای واقعی خوب کشتی گرفت. امیدوارم همین روند رو به رشد را ادامه دهد. او بعد از رده سنی جوانان، بلافاصله در بزرگسالان جهان، درحالیکه ستارگان کشتی دنیا و قهرمانان بزرگی در این وزن حضور داشتند مدال برنز گرفت. قطعا در المپیک هم می‌تواند بهترین کشتی‌ها را بگیرد.

وی افزود: هادی ساروی با وجودی که مدال نگرفت اما کشتی‌های خوبی گرفت. ما قهرمانان بزرگ دیگری هم داریم که به خاطر آسیب دیدگی اینجا نبودند. ان شاءالله از دل یک رقابت خوب در ۱۰ ماه باقی مانده تلاش خواهیم کرد تا در المپیک شاهد روزهای خوبی باشیم.

سوریان با اشاره به مدال برنز گرایی و عبدولی تصریح کرد: علی گرایی استحقاق مدال خوش رنگ‌تر را داشت. سعید عبدولی هم می‌توانست مدال طلا بگیرد. همه بچه‌ها جنگیدند اما یک سری از آنها به خاطر کم تجربگی، نتوانستند بر فضای مسابقات جهانی غلبه کنند اما با تلاش بیشتر می‌توانند افتخار کسب کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس