کد خبر 992542
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
اتلتیکو مادرید و سوسیداد

اتلتیکومادرید در یک نمایش ضعیف مغلوب رئال سوسیداد شد.

به گزارش مشرق، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته چهارم لالیگا برابر رئال سوسیداد قرار گرفت و با دو گل از میزبانش شکست خورد.

رئال بازی را خوب آغاز کرد و می‌توانست موقعیت‌سازی کند. بهترین فرصت این تیم در دقیقه ۲۴ اتفاق افتاد. با این حال یان اوبلاک به نحو فوق‌العاده‌ای ضربه میکل اویارسابال را دفع کرد. در ادامه میزبان موقعیت‌های دیگری را از دست داد. در مقابل اتلتیکو نتوانست خطرساز ظاهر شود و نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

اتلتیکو در آغاز نیمه دوم یک تعویض انجام داد و مارکوس یورنته به جای توماس لمار وارد زمین شد. میزبان در آغاز نیمه دوم نمایش بهتری داشت اما اتلتیکو هم توانست چند حمله نه چندان موفق کند. رئال مانند نیمه اول فرصت‌های گلزنی داشت که در نهایت ضربه اودگارد با برخورد به بازیکنان اتلتیکو تغییر مسیر داد و دروازه اوبلاک در دقیقه ۵۸ باز شد. روخی بلانکو که هنوز در شوک گل اول بود خیلی زود دروازه‌اش را دوباره بازشده دید. ناچو مونرئال دروازه اوبلاک را برای دومین بار باز کرد. در لحظه به ثمر رسیدن گل دروازه‌بان اسلوونیایی دچار آسیب‌دیدگی و مجبور شد زمین را ترک کند. آنتونیو آدان به میدان رفت.

بهترین فرصت گلزنی برای اتلتیکو به ویتولو رسید که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان رئال به نحو باورنکردنی به کرنر فرستاد. داور هفت دقیقه وقت اضافه گرفت اما گلی به ثمر نرسید تا روخی بلانکو پس از سه پیروزی پیاپی، طعم شکست را بچشد. اتلتیکو با وجود این شکست با ۹ امتیاز صدرنشین است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس