انصاری فرد و بیرانوند

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هجمه‌های زیادی علیه بیرانوند ایجاد می‌شود و این منصفانه نیست.

به گزارش مشرق، محمدحسن انصاری فرد گفت: علیرضا بیرانوند با هجمه‌ها و کم‌لطفی‌های زیادی مواجه است. او یکی از برترین‌های فوتبال آسیاست و متأسفانه به جای حمایت از او شاهد برخوردها، هجمه‌ها و کم‌لطفی‌های زیادی علیه این بازیکن از هر سو هستیم. علیرضا بیرانوند خصوصیات اخلاقی خاص خود را دارد، اما هنوز اصالتش را حفظ کرده و همچون لرستانی‌های عزیز پیچیدگی ندارد و رُک و راست و صادق است. اینجا باید بگویم گلر برتر آسیا و برترین بازیکن لیگ مطالبات زیادی هم از پرسپولیس دارد، اما صبورانه رفتار و شرایط باشگاه را درک کرده است، طوری که حتی هیچ رسانه‌ای از  طلب قابل توجه او و چک نقد نشده باشگاه اطلاع ندارد. طی دو هفته اخیر هم متأسفانه انواع هجمه‌ها علیه بیرانوند را شاهد بودیم و در گذشته هم همین جو علیه او  حاکم بوده است. متأسفانه اخیراً بسیاری از افراد درباره بیرانوند صحبت کردند که اصلاً از باشگاه تراکتور هم نبودند، اما هیچ برخوردی با آنها که قصد سنگین کردن جو علیه بیرانوند را داشته‌اند نشد و این منصفانه نیست که از هر سو علیه گلر پرسپولیس جوسازی شود.

بیشتر بخوانید:
 

بیرانوند: خداحافظ فوتبال ایران!

وی افزود: فراموش نکنیم او سرمایه ملی است و متأسفانه ما فارغ از بحث رنگ‌ها در تحت فشار گذاشتن سرمایه‌ها استعداد به خرج می‌دهیم و امروز رفتاری با بیرانوند داریم که قبلاً با دیگر عزیزان داشته‌ایم. من ایمان دارم که بیرانوند اهل دروغ و تظاهر نیست. او تأکید دارد قصد بی‌احترامی نداشته و حتی در گفت‌وگوی خصوصی با ما هم روی این مسئله تاکید داشته و حسب همین حتی گفته است، اگر  طرفداران تراکتور تصور می‌کنند من به آنها بی‌احترامی کرده‌ام، عذرخواهی می‌کنم. صادقانه‌تر از این؟ کاش مسئولان در نظر داشته باشند که آن روز (دیدار تراکتور - پرسپولیس) چه فضای سنگینی علیه او ایجاد شد، اما با این  وجود هم تلاش می‌کند مانع از متشنج شدن فضای فوتبال شود و پاسخ اظهارنظر‌های مداخله جویانه خیلی‌ها را هم نه او داده است و نه ما. در غیر این‌صورت آیا سنگ روی سنگ بند می‌شد؟

انصاری‌فرد یادآور شد: بیرانوند در اردوی تیم ملی بود و باید از او حمایت می‌شد، اما به رغم توهین‌های گسترده و هجمه‌هایی که علیه او شکل گرفت، لام تا کام حرف نزد در حالی که می‌دیدیم برخی افراد از دیگر تیم‌ها درباره‌اش اظهارنظر می‌کردند که از باشگاه تراکتور هم نبودند. حتی آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور هم  علیه بیرانوند اظهارنظری داشت که حقیقتاً شایسته بیرانوند نبود، اما این بازیکن به رغم ناراحتی و گلایه‌هایش پاسخی نداد تا جو فوتبال متشنج نشود. الان هم با بیرانوند و در کنار او هستم و از او خواستم امورات را به باشگاه سپرده و واکنشی نداشته باشد.

انصاری‌فرد در پایان گفت: فارغ از این حکم و به طور کلی این همه هجمه و کم‌لطفی و فشار علیه بیرانوند صحیح نیست. درست است که او برترین گلر آسیاست و اصلاً حق مسلمش عنوان مرد سال آسیا بوده و در لابی‌ها از بین رفته، اما بیرانوند یک انسان است و آدم آهنی نیست و این همه هجمه علیه یک ورزشکار که مایه افتخار بوده است، صحیح نیست. بهتر است پای درد درددل‌های بیرانوند هم بنشینید تا بدانید چه می‌گویم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • رسا IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    3 3
    شاهد روباه دمش
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
    3 1
    پس یه قمه بدید دستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس