کد خبر 992053
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
وحید امیری و مهدی ترابی

تیم ملی ایران با هدایت مارک ویلموتس با استفاده از دو مهاجم و با سیستم ۲-۴-۴ به میدان می‌رود. البته کریم انصاری‌فرد کمی عقب‌تر از سردار آزمون بازی می‌کند.

به گزارش مشرق، وحید امیری در بازی اول برابر سوریه و مهدی ترابی در بازی دوم تیم ملی مقابل کره‌جنوبی تحت هدایت ویلموتس فیکس شدند.

تیم ملی ایران با هدایت مارک ویلموتس با استفاده از دو مهاجم و با سیستم ۲-۴-۴ به میدان می‌رود. البته کریم انصاری‌فرد کمی عقب‌تر از سردار آزمون بازی می‌کند و احسان حاج‌صفی و امید ابراهیمی به عنوان هافبک دفاعی بعضاً در یک خط قرار می‌گیرند، اما سیستم همان ۲-۴-۴ است. در این سیستم تکلیف جناح راست تیم ملی تقریباً مشخص شده است.

بیشتر بخوانید:

ملی‌پوشان در تمرین پرسپولیس حاضر شدند

عیار ویلموتس مقابل عراق مشخص می‌شود

علیرضا جهانبخش بازیکن گرانقیمت تیم برایتون انگلیس در سمت راست خط میانی بازیکن فیکس و دلخواه سرمربی بلژیکی است، اما در سمت چپ خط میانی ویلموتس هنوز مهره اصلی خود را پیدا نکرده است.

در دو بازی دوستانه برابر سوریه و کره‌جنوبی او به تناوب از دو بازیکن کلیدی پرسپولیس استفاده کرد.
وحید امیری در بازی اول برابر سوریه و مهدی ترابی در بازی دوم تیم ملی مقابل کره‌جنوبی تحت هدایت ویلموتس فیکس شدند.

سرمربی بلژیکی در بازی دوم ترابی را جانشین امیری کرد. دو هافبک دونده پرسپولیس که با نظر کالدرون کنار هم بازی می‌کنند، برای بازی در تیم ملی باید با هم رقابت کنند تا یکی از آن‌ها فیکس شود.

البته این دو بازیکن امیدوارند ویلموتس هم از کالدرون تقلید کند و هر دو را کنار هم بازی دهد، اما بعید است سرمربی بلژیکی قید علیرضا جهانبخش را بزند. در دیدار رسمی برابر هنگ‌کنگ، مارک ویلموتس تصمیم گرفت مهدی ترابی را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

ترابی در دو بازی گذشته پرسپولیس هم جزو آماده‌ترین‌ها بود و تک گل ۳ امتیازی تیمش در هفته اول لیگ برتر برابر پارس جنوبی جم را به ثمر رساند. بنابراین سرمربی بلژیکی ترجیح داد مهدی ترابی را در ترکیب اصلی قرار داده و وحید امیری را نیمکت‌نشین کند. مهدی ترابی ۶۱ دقیقه در زمین بود و عملکرد نسبتاً ضعیفی به نمایش گذاشت تا جای خودش را به وحید امیری بدهد. این یکی هم که از دقیقه ۶۱ وارد زمین شد در حد و اندازه‌های گذشته خود ظاهر نشد و نشان داد از آمادگی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فاصله آشکاری گرفته است.


امیری با این روند و سن و سالش (۳۱ سالگی) باید خیلی تلاش کند و خودش را به اوج برساند در غیر این صورت ممکن است وینگرو هافبک‌های جوان ترلیگ برتری جای او را در تیم ملی بگیرند.


مهدی ترابی هم بازی با هنگ‌کنگ را فراموش کرده و در ادامه مسابقات تیم ملی نمایش بهتری ارائه بدهد چراکه همه از او انتظار بیشتری دارند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس