کد خبر 992050
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
خودسوزی دختر استقلالی/ علینژاد

گویی موضوع زنان دستاویزی شده تا مسؤولان برای دستیابی به قدرت ازآن استفاده کنند، در شأن و منزلت زنان نیست افرادی که هیچ گونه آشنایی و تخصصی در این حوزه ندارند، برای زنان جامعه اولویت تعیین کنند.

به گزارش مشرق،  مهدیه روحانی‌فر از فعالان دانشجویی در یادداشتی در رابطه با دختر آبی و اظهار نظرهای پیرامون آن نوشت:

حدود 48 ساعت از شام غریبان اهل بیت امام حسین علیه السلام نگذشته که ناگهان اخبار ضد و نقیضی فضای مجازی را دست گرفته و خبر خودسوزی دختر آبی مثل برق تا آن سر دنیا صدا می‌کند، جان یک دختر ابزاری می‌شود برای مسؤولانی که ادعایشان دفاع از حقوق  زنان است و شعارهای متناقضی سر می‌دهند و مطالبات دست چندمی و نخ‌نما شده‌ای مانند استادیوم رفتن بانوان را با عملیات روانی برای عده‌ای به اولویت تبدیل می‌کنند، در حالی که هیچ تلاشی هم برای فراهم کردن زیرساخت‌های آن انجام نمی‌دهند و می‌گذارند تا به‌عنوان یک مطالبه و معادله نامجهول باقی بماند.

مسؤولان و  سلبریتی‌های همیشه در صحنه خبر را در دست گرفتند و طبق معمول به صحت و سقمش هم  کاری ندارند!

پرونده‌ای که برای مشاجره و درگیری با پلیس است و هیچ ارتباطی به استادیوم ندارد را ربط می‌دهند به قانون منع ورود بانوان به ورزشگاه و برای دادگاهی که تشکیل نشده حکم 6 ماه حبس صادر می‌کنند!

این همه تأثیر از مرگ یک دختر تحت درمان با سابقه خودکشی قبلی جداً عجیب است!

در قتل میترا استاد نه تنها نگران حقوق زنان نبودند بلکه بی‌شرفانه به مقتول تهمت زدند.

زندگی زنان و دختران به لطف بی‌کفایتی متولیان امور زنان و خانواده کشورمان در بعضی موارد به حقوق اولیه خود نیز نرسیده‌اند، اما صدایی از کسی در نمی‌آید آن وقت از خودسوزی یک دختر با سابقه خودکشی اسطوره می‌سازند و حمایت می‌کنند!

گویی موضوع زنان دستاویزی شده تا مسؤولان برای دستیابی به قدرت از آن استفاده کنند، در شأن و منزلت زنان نیست افرادی که هیچ گونه آشنایی و تخصصی در این حوزه ندارند، برای زنان جامعه اولویت تعیین کنند، حضور زنان در ورزشگاه از حقوق به‌حق زنان است اما در اولویت نیست!

مسائل مهم‌تری وجود دارد که برخواسته از نیازهای واقعی است، بالا رفتن سن ازدواج، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار، قوانین معیوب اشتغال زنان، نبود فضای تفریحی و ورزشی برای بانوان و دیگر موارد تا زمانی که دغدغه‌های دسته چندمی بشود، ابزار قدرت سیاست ما و کفرگویی سلبریتی‌های ما، گرهی از کار مردم جامعه باز نمی‌کند که هیچ، به دو قطبی‌سازی‌هایی که خواسته دشمنان این سرزمین است، روز به روز بیشتر می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    2 1
    اگر از همون اول با سلبریتی ها. برخورد شده بود کار به اینجا نمی رسید تا دیر نشده بساطشون جمع کنید
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
    2 0
    دو قطبی رو با جداکردن زن و مرد و حریص کردنشون بهم بوجود آوردید خودتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس