کد خبر 991818
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
تهران نمایه

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: تماس تلفنی با هموطنان جهت صدور کارت هوشمند اشتراک امداد خودروها، صرفاً بازاریابی شرکت‌های خصوصی است و برای دریافت آن اجبار قانونی ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پیرو اطلاعیه‌های قبلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخصوص تماس‌های تلفنی با هموطنان و مالکان خودروهای شخصی تحت عنوان "مرکز امداد خودرو یا اجرای طرح صدور کارت هوشمند " یا به عنوان کارمند سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، به آگاهی می‌رساند این تماس‌ها ارتباطی با این سازمان نداشته و هموطنان به لحاظ قانونی، اجباری برای دریافت مدارک مذکور ندارند.

براساس این گزارش هرگونه تماس تلفنی که از سوی اشخاص ناشناس جهت ارائه تسهیلات، خدمات امداد خودرو، تعمیرات و .... برقرار شود، از لحاظ این سازمان فاقد وجاهت قانونی است و کلاهبرداری تلقی می‌شود لذا هموطنان در مواجهه با این تماس‌های تلفنی، هوشیار باشند و مراتب را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  با شماره ۱۴۱ اعلام نمایند​

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
    0 0
    بایدبررسی شوداین کلاهبرداران شماره تلفن مالکان خودرو را از چه طریقی به دست می آورند!باید معاونت حقوقی سازمان راهداری اعلام جرم نموده وتشکیل پرونده قضایی دهد ویامدعی العموم وارد موضوع شود ودر همه موارد اینچنینی باید حوزه رسیدگی های قضایی دقیق تر وگسترده تر وقاطعانه تر شود تاسرچشمه حیله گری ها خشکیده و وظایف به درستی انجام شود.
  • احمد IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
    0 0
    با من هم تماس گرفتند و گفتند بیمه ثالث 50 در صد تخفیف میگیری و اینکه تعمیرات هم تا ۵ سال زیر پوشش هستی و همه اینا در قبال 130 تومن پول که باید درب منزل پرداخت کنی اینم شماره تماس گیرنده 02133691636

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس